Ebel only

Nmstraps in Roemenië. Toffe kerel!

1 like

Partners in crime!

Mijn vader was groot fan van Ebel en had er meerdere (die heb ik nu) ooit kocht mijn vader een Ebel staal/goud met diamanten inleg voor mijn moeder. Nu 30 jaar later heb ik deze “traditie” voortgezet

15 likes

Te koop bij Phillips Watches 5-15 maart (est 2000-4000 CHF) :heart_eyes:

18 likes

Nice. Ik kan hem niet terugvinden. Heb je een directe link?

Gevonden via Instagram account van Phillips Watches… kon hem ook niet vinden op hun website zonder een account aan te maken helaas… prijs zal vast wel een veelvoud worden :slight_smile:

19 likes

Ligt het aan mij of hebben kast en band een serieus kleurverschil

Donderdag deze Ebel Wave Quartz overgenomen.
Ik was altijd al benieuwd naar de Wave band, mooi lijnenspel! :slightly_smiling_face:

18 likes

Binnen en in goede staat, band wel 2/3 schakeltjes te ruim

25 likes

Gaaf
Veel draag plezier

Dat is toch niet de juiste band? Is volgens mij van de quartz en dunnere versie. Heb het ook ooit geprobeerd voor ik naar de 18k versies overgestapt ben.

10 likes

Ik twijfel op basis van de foto’s, maar hij lijkt inderdaad te diep tussen de lugs te liggen. Ik heb ze slechter gezien

1 like

Zo hoort ie aan te sluiten
Nagenoeg naadloos

13 likes

Dit is de 1ste gen Wave Band, origineel volg me mij. Er is niet heel veel te vinden op het www. De later levensverhalen banden van de quartz horloges hebben niet het verval van 20mm naar 15mm. Maar laat me graag informeren.
Ik denk dat ik de latere band mooier vind omdat deze het gehele horloge wat massiever maakt. Met de slechts 38mm en de wave band is het eerder een dress horloge ipv een sports chrono

1 like

Is volgens mij een band van een sport classic. Deze lopen ook identiek want ik heb toen ook zo een band gekocht. Ze zijn alleen dunner waardoor deze niet perfect op de kast aansluit. De eerste gens sluiten normaal ook mooi aan.

Ik heb er ooit uren naar gezocht en met afmetingen van een correct exemplaar naar dealers zitten mailen.

Thnx voor de uitleg
Het stoort me niet zo en wil wellicht de andere band erop om m wat meer gewicht te geven
Ik denk wel dat je/jullie gelijk hebben als ik met name kijk naar de hoogte

6 likes

Maar nee, is een schitterend horloge!

Maar die band is te koop voor 300 euro. De andere is een heel andere prijsklasse. Ik heb hem ook gehad even, maar zou de andere band eens willen testen.

2 likes

Enig idee waar? Is de sluiting een voiwsluiting van jouw correcte band?

2 likes