Ebel only

Donkergroen, beetje BRG vibe

Als dat een 18k band is dan is CHF4000 erg goedkoop

Ik heb op eBay een versleten oude band gekocht met de schroefjes en beugeltjes. Die kun je gebruiken voor andere evt. custom made band terwijl je de bestaande band niet opoffert

Estimates slaan nergens op. Smeltwaarde ligt al veel hoger. Is wel vaker bij veilinghuizen

1 like

Ik denk dat dat toch snel 130g aan smeltgoud is. Onlangs zo een laten schieten op catawiki voor 10500. Die ebeltjes beginnen toch mijn favo horloges te worden.

Sportief en klassevol. Kan je dragen zonder dat mensen denken dat de factuur naar het horloge gaat…

2 likes

Ik ben een gemeenteambtenaar, veel conservatiever krijg je ze niet. Heerlijk om het ongeloof in hun ogen te zien als ik vertel dat ik meer dan 1000 euro (laat staan 5000) om de pols heb. Fack de mening van anderen. Iedereen bepaald zelf hoe hij z’n geld uitgeeft en ik houd ervan als mensen dat met durf en passie doen.
Of het nou een horloge of auto is, of zoals bij hen een camper/caravan en een elektrische fiets.

4 likes

Ik draag vaak een Platina Perpetual, moet je dan eens nagaan

Voordeel is dat 99% van de mensen toch niet ziet of snapt wat dat betekent.

2 likes

Heeft iemand hier goede/ betrouwbare adressen voor vintage/ tweedehands Ebels?

1 like

#volg

Voor de duurdere en meer zeldzame modellen: Lago vintage watches of Watchbrotherslondon

1 like