Echt Armani Horloge? (AR5905)

Ik heb via Vakantieveilingen dit Armani Horloge besteld. De kwaliteit van het horloge is prima. Toch wil ik zeker weten dat hij echt is voor ik hem laat verstellen. Kunnen jullie mij daarbij helpen? Ik heb een aantal foto’s bijgevoegd.

Are you sure? :stuck_out_tongue:

4 likes

Het voelt iniedergeval wel goed. Maar ik wil het gewoon zeker weten en via filmpjes op internet kom ik er niet echt goed achter.

Geen idee. Het lijkt me verder niet dat een site als vakantieveilingen nep horloges gaat verkopen.

De kwaliteit van een nep en echt Armani horloge zal elkaar overigens nauwelijks ontlopen.

7 likes

Echt nep.

Lijkt me sterk idd dat vakantieveilingen nep verkoopt maar…

Als ik het typenr invoer in google dan zie ik wel verschillen in de indexering van de subdials

Heel gek. De Bijenkorf biedt die foto van jou aan maar ook deze

Als u over het logo op de achterkant wrijft hoort er bij een echte een beetje reliëf in te zitten.

2 likes

Terugsturen, geld op de bank zetten, je hier op het forum goed inlezen en een echt goed horloge kopen…, succes en welkom!

11 likes

Ok…wazig🤔

Kzou lekker doorsparen voor een ‘echt’ horloge :wink:

Volgens mij is bij dit soort klokken het kleine laagje dat over het staal zit binnen no-time vervaagd. Voor mij een reden niet een horloge van deze kleur te bestellen omdat die er nooit mooier op zal worden.

Ze zijn dan ook niet gemaakt om lang te dragen.

Waarom lopen al dit soort discussies hier zo respectloos?? Geef de TS een antwoord als je die hebt. Het obligate gekat is zo enorm voorspelbaar :rage: De TS vind het mooi dus is het mooi. IMHO zal het wel goed zitten met de echtheid. Bij twijfel, vraag de leverancier of hij dit kan garanderen. Zou geen probleem moeten zijn. Hij kan je vertellen hoe hij er aan gekomen.is. Heb je een audit trail.

20 likes

Ik zie helemaal geen discussie, gewoon zeggen dat je het een kut horloge vind is toch niet respectloos.

2 likes

Nou… Toch wel. Het is geen antwoord op de vraag en daardoor off-topic. Bovendien volstrekt onnodig om iemand met een “minder” horloge zo te behandelen. We hebben niet allemaal geld voor een Rolex.

17 likes

Ik heb niks met Rolex, Breitling of Omega, ik zeg toch ook niet bij elk plaatje van die merken die hier verschijnt dat ik het een K… horloge vind?

5 likes

Ik snap niet precies de herrie. Ik vind Seiko horloges inderdaad mooi maar dan geef ik al snel 400 euro uit. Ik vind dit gewoon een mooi horloge en ik wil gewoon weten hoe ik kan zien of die echt is.

6 likes

O jee het moderator vriendje doet ook een duit in het zakje.

Respectloos is maar wat je er zelf van vind, nep Sevenfriday advertentie laten staan en P1 voor meer dan € 1000 aanbieden met een lul verhaal, dat vind ik dan weer respectloos.
Zo zie je maar een ieder heeft een eigen referentiekader.

4 likes

Met het nadruk op ‘eigen’. De meest bruikbaar referentiekaders zijn die waarin anderen zich ook herkennen …

P.S. Discussie betekent: uitwisseling van gedachten, meningen

1 like

Je moet ook zeker horloges kopen die je mooi vind. Volgens mij worden van Armani horloge’s niet enorm vaak replica’s gemaakt die in de buurt komen van de echte kwaliteit. Aangezien de echte kwaliteit van een origineel Armani niet gigantisch hoog ligt als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een merk als Rolex/Breitling zijn replica’s vaak enorm snel te herkennen door de plastic feel. Sommige replica’s die van merken als Rolex en/of Breitling worden gemaakt zijn niet of nauwelijks van echt te onderscheiden en dan alsnog zijn ze net zo duur of misschien wel duurder dan deze Armani.

Wat ik wil zeggen; als het een nepperd is dan voelt het waarschijnlijk enorm plastic/gammel aan en is het een € 10 dingetje van de turkse boulevard. Als die degelijk aanvoelt dan zou ik me geen zorgen maken, en al helemaal niet als het van een Nederlandse website vandaan komt.

Daarnaast heb je ook hele leuke Seiko’s van rond de € 250,-. Bijvoorbeeld een SKX007:

Heb je toch iets met meer kwaliteit en historie om je pols :slight_smile:

1 like