Echt Armani Horloge? (AR5905)

Mijn idee. Altijd hetzelfde gezeur!

1 like

:clap:t3:

Kijk eens bij monsterwatches.nl dan…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

verwijderd

Gefeliciteerd met je aanwinst. Kan je niet helpen aan info. Wel veel draagplezier wensen.

1 like

Jongens, meisjes, dames en heren.
Houd het even gezellig en ga niet je onvrede met elkaar in iemand anders z’n topic uitvechten.
On topic: Sorry geen idee hoe je dat kan zien of die echt is, ik zou zelf denken dat vakantieveilingen geen neppe zooi aanbied, maar je weet het nooit.

Wat betreft de keuze, niet mijn smaak maar als jij er tevreden mee bent lekker boeien wat ik of andere mensen hier ervan vinden.
Kan je wel vertellen dat puur prijs/kwaliteit er inderdaad betere keuzes te vinden zijn.
Seiko en Orient zijn redelijk veilige keuzes in elk prijssegment wat dat betreft. Of je gaat op Russische tour (schaamteloze zelfpromotie van topic)
Maar je kan zelfs ook vintage gaan in deze prijsklasse gaan, rete interessant een stukje geschiedenis om je pols( beetje geromantiseerd maar ach).

Je kwam helemaal niet om advies maar heb ik lekker eigenwijs toch gegeven, dus flikker deze comment gewoon weg en geniet van je NA :grin:

5 likes

Hadden we hier maar wat (meer) meisjes & dames. Zou de sfeer enkel ten goede kunnen komen :wink:

3 likes

Krijgt de topic "Wat dragen we vandaag? " ook ineens een hele andere betekenis :relieved:

6 likes

Sorry hoor maar het woord ā€œmoderatorvriendjeā€ doet me toch wel heel erg aan de basisschool denken. Het niet met iemand eens zijn over hoe er hier gemoderate wordt is prima maar voer de discussie op inhoud en niet op de persoon zoals hier.

3 likes

Ik ben het best vaak eens met de mods hoor, heb ook wel degelijk respect voor ze.

Respect???

Ik had ook een moderatorvriendje op de basisschool. Die corrigeerde de discussies tussen de docent en mij, verbande andere kinderen van het schoolplein voor een week en gooide af en toe iemand van school. Good times :sunglasses:

Nu je de enige passage uit MaartenRH’s reactie beantwoord hebt, die niet kritisch was, zou je misschien eens naar de rest van zijn reactie kunnen kijken:

ā€œSorry hoor maar het woord ā€œmoderatorvriendjeā€ doet me toch wel heel erg aan de basisschool denken… maar voer de discussie op inhoud en niet niet op de persoon zoals hier.ā€

Het vraagt wel enige zelfreflectie :confounded:

1 like

geniet van het horloge.ga er maar van uit dat het horloge echt is.lekker dragen. en probeer niet te vaak het forum te bekijken. dat ga je uiteindelijk in je portemonnee voelen. mvg menno.

1 like

:joy::ok_hand:

1 like

ik denk dat dit weer zon draadje aan het worden is waarbij een moderator best wel zou mogen ingrijpen!

3 likes

Gelijk heb je. Jammer he

Waarom moet elke topic weer vervuild worden met poepsmijterij vanachter de toetsenbord?! Vaak door dezelfde mensen.

Laat iedereen toch in z’n waarde en als je niks zinnigs toe te voegen hebt aan een vraag of topic…blijf van die toetsenbord af!

Ben een paar maanden lid hier, maar het lijkt wel een kinderachtige speelplaats, waar iedereen haantje voorste wil zijn en z’n frustraties kwijt wil. Sommigen hebben het heel moeilijk privĆ© denk ik…

Begint steeds meer op GeenStijl te lijken, waar iedereen steeds weer over hetzelfde klaagt. Maakt niet uit waar de topic over gaat, het gaat al heel snel dezelfde kant op…

Als je echt iets hebt tegen elkaar, stuur een PB. Voor mijn Part spreek je af ergens om het uit te praten of uit te vechten. Maar stop met de vervuiling hier!

21 likes

Als iemand een horloge wil kopen wat nog geen €25,00 waard is en waar vervolgens €200 euro voor gevraagd word nadat er een stickertje van een overgewaardeerd modemerk opgeplakt is, dan denk ik dat je dit deze persoon mag en moet zeggen, al dan niet ongezouten.

6 likes