Echt Armani Horloge? (AR5905)

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Dooddoener alert!
Wel blij dat je bij als rolex en breitling helemaal niets voor het merk betaalt :wink: De een vindt Cristiano Ronaldo belangrijk, de ander historie.

2 likes

Zo is dat!

Had er een spijkerbroek van Armani van gekocht :wink: geniet van je horloge uiteraard echter zoals eerder gezegd: mooie Seiko of tissot en betaalbaar zijn er ook!

Toch wel!

…ik val van verbazing bijna van mijn stoel. Waar zijn jullie nu mee bezig? Bewust alles verzieken of ligt het gewoon aan mij? Kan er echt geen discussie gestart worden zonder dit als resultaat?

23 likes

Vreemd: als oppermoderator zou niets meer je van je stoel mogen doen vallen.

Misschien komt mijn verbazing meer door de frequentie waarmee het gebeurt de laatste dagen, alles ontspoort. Al een paar keer aan het puinruimen geweest, maar het lijkt niet te stoppen.

5 likes

Hoe komt het toch dat ik het heilige woord ‘seiko’ zou zien verschijnen …

Is het zo erg dan allemaal, ik volg ook redelijk veel en vind het wel meevallen.
Anders gewoon :closed_lock_with_key: uitleg via PB. :wink::joy:

Vooruitlopend op een eventuele nieuwe regel.:wink:

1 like

Eeehm ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp…

Ik denk dat Armani vast wel een importeur in Nederland heeft of dat er een mailadres te vinden is. Voor de zekerheid zou ik daar even contact mee opnemen. Als ie vals is zijn ze vast geïnteresseerd via welk verkoopkanaal je hem hebt gekocht.

1 like

Ik kan me vergissen, maar het lijkt mij dat vervalsingen alleen maar lucratief zijn in een wat hoger prijssegment.
Zelf kreeg ik laatst een Spaanse Breitling van een tientje kado, een grapje van mijn zoon. Het moment dat je zo’n vervalsing vastpakt (het is al eerder aangegeven) weet je echt wel dat het nep is.
Om jouw Armani hoef je je echt geen zorgen te maken. Geniet er gewoon van, het ziet er keurig uit!

Grt,
Frans

1 like

Misschien heb ik geen recht van spreken aangezien ik nog niet eens een jaar lid ben, maar Jurgen heeft wel een punt. Op andere fora die ik wel eens bezoek speelt hetzelfde. Het lijkt wel of de grenzen van wat fatsoenlijk is steeds verder verlegd worden. Dat is spijtig en nergens voor nodig.

En voor wat betreft het huidige topic: wees blij dat iemand belangstelling krijgt voor horloges. Merk en prijsklasse doen er niet toe. Of is het wellicht de bedoeling dat dit een forum voor de meer draagkrachtigen wordt?

5 likes

Je vergist je, vrijwel alles wordt nagemaakt. Goedkope productie en hoog afzetvolume geeft ook winst.

@Patrickvdlinde Ik heb echt geen idee of deze Armani echt is, kan me niet direct voorstellen dat die partij neppers verkoopt. Een check bij de importeur of een dealer brengt inderdaad vast uitkomst.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Als je kijkt naar de afwerking van de kast, de kroon en de pushers
zou ik zeggen dat het een echte is.
Deze onderdelen zouden er bij een fake stukken minder uitzien.
Ook de wijzers zien er keurig uit.

Grt.

1 like

De nieuwprijs is te laag om een degelijke replica te produceren. Oftewel, voelt het niet aan als plastic en heeft het gewicht, dan is ie echt. Notabene bij een respectabele website gekocht.

Laten we niet overal spoken zien :smiley:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dan heb je inderdaad een top-produkt!

2 likes