Echt Armani Horloge? (AR5905)

geniet van het horloge.ga er maar van uit dat het horloge echt is.lekker dragen. en probeer niet te vaak het forum te bekijken. dat ga je uiteindelijk in je portemonnee voelen. mvg menno.

1 like

:joy::ok_hand:

1 like

ik denk dat dit weer zon draadje aan het worden is waarbij een moderator best wel zou mogen ingrijpen!

3 likes

Gelijk heb je. Jammer he

Waarom moet elke topic weer vervuild worden met poepsmijterij vanachter de toetsenbord?! Vaak door dezelfde mensen.

Laat iedereen toch in z’n waarde en als je niks zinnigs toe te voegen hebt aan een vraag of topic…blijf van die toetsenbord af!

Ben een paar maanden lid hier, maar het lijkt wel een kinderachtige speelplaats, waar iedereen haantje voorste wil zijn en z’n frustraties kwijt wil. Sommigen hebben het heel moeilijk privé denk ik…

Begint steeds meer op GeenStijl te lijken, waar iedereen steeds weer over hetzelfde klaagt. Maakt niet uit waar de topic over gaat, het gaat al heel snel dezelfde kant op…

Als je echt iets hebt tegen elkaar, stuur een PB. Voor mijn Part spreek je af ergens om het uit te praten of uit te vechten. Maar stop met de vervuiling hier!

21 likes

Als iemand een horloge wil kopen wat nog geen €25,00 waard is en waar vervolgens €200 euro voor gevraagd word nadat er een stickertje van een overgewaardeerd modemerk opgeplakt is, dan denk ik dat je dit deze persoon mag en moet zeggen, al dan niet ongezouten.

6 likes

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Dooddoener alert!
Wel blij dat je bij als rolex en breitling helemaal niets voor het merk betaalt :wink: De een vindt Cristiano Ronaldo belangrijk, de ander historie.

2 likes

Zo is dat!

Had er een spijkerbroek van Armani van gekocht :wink: geniet van je horloge uiteraard echter zoals eerder gezegd: mooie Seiko of tissot en betaalbaar zijn er ook!

Toch wel!

…ik val van verbazing bijna van mijn stoel. Waar zijn jullie nu mee bezig? Bewust alles verzieken of ligt het gewoon aan mij? Kan er echt geen discussie gestart worden zonder dit als resultaat?

23 likes

Vreemd: als oppermoderator zou niets meer je van je stoel mogen doen vallen.

Misschien komt mijn verbazing meer door de frequentie waarmee het gebeurt de laatste dagen, alles ontspoort. Al een paar keer aan het puinruimen geweest, maar het lijkt niet te stoppen.

5 likes

Hoe komt het toch dat ik het heilige woord ‘seiko’ zou zien verschijnen …

Is het zo erg dan allemaal, ik volg ook redelijk veel en vind het wel meevallen.
Anders gewoon :closed_lock_with_key: uitleg via PB. :wink::joy:

Vooruitlopend op een eventuele nieuwe regel.:wink:

1 like

Eeehm ik geloof dat ik je vraag niet helemaal begrijp…

Ik denk dat Armani vast wel een importeur in Nederland heeft of dat er een mailadres te vinden is. Voor de zekerheid zou ik daar even contact mee opnemen. Als ie vals is zijn ze vast geïnteresseerd via welk verkoopkanaal je hem hebt gekocht.

1 like

Ik kan me vergissen, maar het lijkt mij dat vervalsingen alleen maar lucratief zijn in een wat hoger prijssegment.
Zelf kreeg ik laatst een Spaanse Breitling van een tientje kado, een grapje van mijn zoon. Het moment dat je zo’n vervalsing vastpakt (het is al eerder aangegeven) weet je echt wel dat het nep is.
Om jouw Armani hoef je je echt geen zorgen te maken. Geniet er gewoon van, het ziet er keurig uit!

Grt,
Frans

1 like

Misschien heb ik geen recht van spreken aangezien ik nog niet eens een jaar lid ben, maar Jurgen heeft wel een punt. Op andere fora die ik wel eens bezoek speelt hetzelfde. Het lijkt wel of de grenzen van wat fatsoenlijk is steeds verder verlegd worden. Dat is spijtig en nergens voor nodig.

En voor wat betreft het huidige topic: wees blij dat iemand belangstelling krijgt voor horloges. Merk en prijsklasse doen er niet toe. Of is het wellicht de bedoeling dat dit een forum voor de meer draagkrachtigen wordt?

5 likes