Ik snap werkelijk waar de behoefte niet om zo te reageren als je er de ballen verstand van hebt…
Tsja mensen met een mening…
Wat ik interessant vind is dat mensen allerlei dingen lijken te zien die er niet zijn. Ja de pixels staan niet kaarsrecht, omdat de foto gewoon wat schuin is misschien?
Heb het horloge gezien en zag er keurig uit maar was toch aan de kleine kant voor mijn polsen. Op naar de volgende in 41mm
Wat ik niet snap,
Zitten hier kenners
Ook van Breitling.
Waarom vraag je niet rond wat een mooie is/wie eentje kwijt wil
Ik ben geen kenner maar zoveel geld voor zo’n oud ding? ik vind m lelijk, sorry. (No offence)
Volgens mij is het een echte. Date font lijkt te kloppen, dat is het eerste waar reps de mist in gaan. Verder geen rare dingen. Wel een intensief gedragen beestje. Ik neem aan dat je weet dat het een quartz is.
Denk je? Ik twijfel nog een beetje hoor.
Oooh, no offence. Dan is het een leuke opmerking.
Los daarvan; ik zie allemaal commentaren op mensen die hun mening of inschatting geven en er naast blijken te zitten. Waarom? Is toch een beetje hoe het gaat met dit soort topics? Hoop mensen geven hun mening, de één ziet dit, de ander dat, en samen komen we er iedere keer weer uit. Voila; TS geholpen en HF heeft z’n verzetje weer gehad.
Of heb ik iets gemist en is dit een betaalde dienst geworden waar alleen omni-gecertificeerde meester taxateurs hun diensten aanbieden?
Ik vraag het voor een vriend
Over de echtheid van een horloge : Als je er verstand van hebt dan geef je mening, als je er geen verstand van hebt geef dan beter geen mening of nuanceer het en zet erbij dat je twijfels hebt.
Zomaar iets gaan roepen heeft niemand iets aan, ook niet de betreffende TS.
Ik vind het anders meestal wel vermakelijk.
Uiteindelijk komt er ook wel een serieus antwoord met de juiste onderbouwing.
Eigenlijk hebben dit soort topics dus voor ieder wat wils. Allemaal blij dus.
Nee natuurlijk is dat niet het geval. De stelligheid waarmee enkelen hier aangeven “nep!” Is toch wel bedroevend als je het mij vraagt. Je kan toch ook gewoon niet reageren als je er geen verstand van hebt?
Als er dan vervolgens een soort consensus is op basis van een aantal leden die ik vrij hoog inschat op dit onderwerp, is het toch wel bijzonder dat dan een figuur als Roly met een enorme stelligheid komt melden dat iedereen het mis heeft. Wellicht speelt ie een leuk typetje voor zichzelf, maar kan mij niet voorstellen dat iemand anders dan Roly zelf hier om kan lachen…
Waarom twijfel je aan de echtheid van het horloge?
Koop je hem van prive, of van een zaak?
Always buy the seller…
Ben ik mee eens.
Komt bij dat in veel gevallen de TS in deze categorie vaak nieuw is en dus het onderscheid tussen de neproepers en de mensen met verstand van zaken niet kan onderscheiden.
Leuk voor de mensen aan de zijlijn wellicht, zoiets als bloopers of Lachen om home video’s.
Ik val in herhaling
Misschien even je opmerking verwijderen, zou een plek op de reservebank voor een tijdje kunnen uitmaken.
Even serieus, als je dit echt denkt, dan heb je hier weinig te zoeken…
Edit: Bericht waar ik op reageerde is al verwijderd
Als je dit niet als geintje ziet (wat het ook is !), dan ben je wel erg serieus.
Ik zie genoeg opmerking in de trant van “als je er geen verstand van hebt, dan niet reageren”.
Ja, dat is lekker .
Vraag is beantwoord. Topic gesloten.