Echt of nep: Breitling Colt

Nee natuurlijk is dat niet het geval. De stelligheid waarmee enkelen hier aangeven “nep!” Is toch wel bedroevend als je het mij vraagt. Je kan toch ook gewoon niet reageren als je er geen verstand van hebt?
Als er dan vervolgens een soort consensus is op basis van een aantal leden die ik vrij hoog inschat op dit onderwerp, is het toch wel bijzonder dat dan een figuur als Roly met een enorme stelligheid komt melden dat iedereen het mis heeft. Wellicht speelt ie een leuk typetje voor zichzelf, maar kan mij niet voorstellen dat iemand anders dan Roly zelf hier om kan lachen…

3 likes

Waarom twijfel je aan de echtheid van het horloge?

Koop je hem van prive, of van een zaak?

Always buy the seller…

Ben ik mee eens.
Komt bij dat in veel gevallen de TS in deze categorie vaak nieuw is en dus het onderscheid tussen de neproepers en de mensen met verstand van zaken niet kan onderscheiden.
Leuk voor de mensen aan de zijlijn wellicht, zoiets als bloopers of Lachen om home video’s.

4 likes

Ik val in herhaling :nerd_face:

6 likes

Misschien even je opmerking verwijderen, zou een plek op de reservebank voor een tijdje kunnen uitmaken.

1 like

Even serieus, als je dit echt denkt, dan heb je hier weinig te zoeken…

Edit: Bericht waar ik op reageerde is al verwijderd

3 likes

Als je dit niet als geintje ziet (wat het ook is !), dan ben je wel erg serieus.

1 like

Ik zie genoeg opmerking in de trant van “als je er geen verstand van hebt, dan niet reageren”.
Ja, dat is lekker :drooling_face:.

Deze is ook echt, heb ik me net laten vertellen door een AD en dus ook maar gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vraag is beantwoord. Topic gesloten.