Echt of niet - Tudor Pelagos Blue

Hi,

Bart hier. Het is een 1 1/2 week geleden dat ik op de stoel 's avonds zat, mijn telefoon bekeek en tot mijn verbazing las ik het bericht dat ik een bieding op catawiki gewonnen had. Het gaat om dit horloge, een Tudor Pelagos Blue. Misschien heb ik er wel op geboden, maar niet zeer bewust. Anyway, ik aas echter wel een tijdje op dit horloge (misschien heb ik er toch wel op geboden… ik weet het echt niet meer).

Nu heb ik het horloge een paar dagen in bezit en hij voelt zeer echt. Nu kunnen ze tegenwoordig ook alles zeer echt namaken, en daarom vraag ik graag aan jullie: “Kunnen jullie aan dit horloge zien of het echt of nep is?”

Groet,

Bart

5 likes

Ziet er mij echt uit. Mooie aanwinst!

1 like

Een foto van de gesloten clasp zou nog wat meer informatie geven. Op deze foto’s zie ik niets wat mij doet geloven dat hij nep is. Mooie NA! :+1:

1 like

Vooralsnog ziet die er goed uit. Ook mooi dat die blauw is en niet groen.

Goede deal kunnen maken?

9 likes

Dat kun je toch altijd zien in “mijn biedingen” ??

Bij dezen :slight_smile:

3 likes

Wat heb je er voor betaald?

1 like

Ja zeker, dat wel! Voor een 2020 model 3600e :slight_smile:

1 like

Dank! Even bestuderen hoe ik die foto eruit haal… :thinking:

Echt. Mooie aanwinst, jaloers :slight_smile:

1 like

Op een gegeven moment verwateren de berichten en heb je daar per ongeluk eentje verwijderd. Ik kijk niet dagelijks op catawiki…

Dat heb ik nou ook altijd. Zit ik thuis op de bank, blijk ik ineens een huis met zwembad gekocht te hebben. Gebeurt mij weer. :stuck_out_tongue:

6 likes

Nu maar hopen dat ie echt is!

3 likes

Hopla! Mooi ding :wink:

Waar let je zo in het bijzonder op, hoe zie je dat ie zo snel echt is? Baseer je dat op de sluiting?

1 like

Hier wat foto’s van de mijne… de jouwe lijkt me gewoon dikke prima hoor :ok_hand:t3: Prijs vindt ik niet echt een koopje voor een veiling achtige site… maar als jou dat waard is!

4 likes

Inderdaad, 3600 euro is nu niet om te zeggen echt een koopje. Ik heb mijne LHD 2900 eur betaalt (9/2020), via Duitsland.

2 likes

Beste prijs inderdaad.
Maar is wel echt volgens mij.

1 like

Mijn inziens ook origineel en weet het niet zeker maar full-set (doos, kaart, boekjes etc.) is niet imitatie te koop voor Tudor toch :thinking: nu ben ik persoonlijk absoluut geen voorstander van Catawiki :astonished:

1 like

vond die groene nepperd wel extreem tof!

1 like