Echt of niet - Tudor Pelagos Blue

Ik heb iets gemist geloof ik :crazy_face:

Ziet er wel echt uit maar voor dat bedrag heb je bijna ook een nieuwe bij de AD. In het grijze gedeelte stonden ze voor 2800-2900 euro. :sweat_smile:

Nou, fijn voor je dat ze goedkoper worden aangeboden. Ik vraag me altijd af bij dergelijke reacties: wordt men hiermee uitgenodigd om verder te discussiƫren of voelt het als een trap na.

5 likes

Tip 1: je eerst goed in te lezen en te oriƫnteren voor een model.
Tip 2: pas een horloge kopen als je zeker weet dat ie echt is en niet achteraf nog gaan twijfelen.

3 likes

Tip 3: respectvol omgaan met andermans vragen.

9 likes

Volgens mij ben ik prima respectvol.

Als je dat gevoel hebt kan ik niks meer toevoegen. Laat maar

3 likes

Tip 4: koop geen horloges bij Catawiki

2 likes

Waarom is het grappig dat iemand meer betaald heeft dan wellicht nodig was geweest? Raar gedrag dit zeg…

4 likes

Waar staat dat ik het grappig vind? Vind het oprecht sneu voor TS. Vandaar de tips voor de volgende keer.

1 like

De smiley zegt veel.

2 likes

Dat is een pijnlijk lachje van I feel your pain…
Uiteraard niet om uit te lachen.

1 like

Volgens mij reageer je op een plaatje. En niets is zo verradelijk als de emotie die iemand in een emoji probeert te krijgen.
Mijn schoonvader antwoord vaak met een aubergine. Maanden later kom ik er achter dat dat zijn manier voor een uitnodiging om te komen eten is… Dit ff terzijde.

Als het overigens bedoeld is als ts uitlachen dan vind ik dat ook raar.

6 likes

Nondenju, serieus? :rofl:

Emoji gebruik… Interpretatie…

1 like

Gelukkig maar.

:sweat_smile: = ouch I feel your pain
:joy: of :rofl: = uitlachen

1 like

Die smiley zegt dus niet zo veel als jij denkt dat die zegt.

Mensen die met plaatjes communiceren… Pfff. Een nieuwe wereld.

1 like

Laten we het op een interpretatie issue houden dan. Als het geen leedvermaak was, dan is het prima…

1 like

Van alle grote merken kan je dit soort sets kopen. Ook van Tudor.