Oké @Schoen ik ben daarvan niet op de hoogte
Ik kom niet meer bij, deze is echt prachtig!
Machtig mooie aanwinst!
Ik zou ook nog wel eens een Tudor Pelagos willen , liefste lekker gedragen, een toolwatch als deze mag wel een ruige uitstraling hebben.
Inderdaad zie het nu pas originele kussentje ontbreekt…
Hallo het gaat hier om de Nieuwe RLC en niet de oude.
Hij bedoeld het zeker goed.
Ik vind de prijs ook aan de hoge kant.
Tip 1: check, al een jaar gedaan, echt!
Tip 2: alles leek echt te zijn, bij kleinste vermoeden had ik het al niet gedaan.
Het lijkt alsof ik helemaal een nitwit bleek bij het bod van het horloge, maar dat is het natuurlijk niet helemaal. De bieding deed ik niet in comateuze toestand he Uiteraard is het niet het goedkoopste horloge, maar ben ik wel goedkoper uit dan een nieuwe. Het verschil tussen een nieuwe van deze maand in 2021 of een nieuwe van november 2020, die is er in mijn ogen niet. Ik focus niet zo op de kleine verschillen en bedragen. Het was een moment van toeval, waarbij ik ook nog eens mijn begeerde horloge kon krijgen binnen een week, en zo geschiedde: I’m happy
Het noemen van een lager bedrag voor een nieuw horloge, dat slaat inhoudelijk natuurlijk helemaal nergens op Daar heeft de lezer, of de topic starter -ik in dit geval- helemaal niets aan.
Tip 4: Koop geen horloge bij catawiki. Dat is een boude stelling, gebaseerd op…? Ik begrijp ook wel dat je bij iedere veiling veilingskosten moet betalen, btw, invoerrechten et cetera, dat maakt een object niet bepaald goedkoper nee, eens. Soms gaat het ook helemaal niet om de kosten, maar met wat de koper wil, namelijk: emotie, hebben wat hij hebben wil. Eigenlijk was mijn casus een geluk bij een ongelukje. Toevallig pakte het allemaal goed uit
Oordelen, meningen en adviezen, laten we deze maar links liggen. Dat mondt uit in een raar gesprek waardoor we de inhoud gaan verliezen . Dus waar ging het over? Dat ik nóg blijer ben met een Zwitsers uurwerk wat verdomde echt blijkt te zijn.
hoe ziet het Tudor kussentje uit dan?
Vooral als de vorige generatie mee gaat doen.
Ik heb de verkoper zojuist een berichtje verzonden. Benieuwd of hij deze nog nastuurt. Thanks!
De verkoper heeft geen origineel kussentje meer. Iemand een idee waar ik die nog vandaan haal.
Wellicht bij een behulpzame AD? Doosjes en horloges worden apart ingekocht/geleverd. Of gewoon bij het volgende bezoek/aankoop aan een AD vragen.
Men raakt wel eens iets kwijt. Enkel een kussentje weg is al beter dan verwacht met catawiki
Zou me over dat kussentje geen zorgen maken.
Mooie aanwinst
Ja vind dat ook bijzonder hoe mensen doos of dingen die in de doos horen kwijt kunnen raken. Je koopt een horloge. Haalt hem uit de originele doos en stopt hem in je horlogedoos of watchwinder of kluis of allemaal tegelijk. En je bergt de originele doos ergens veilig op.
Da’s hoe wij als autisten dat doen op een horlogeforum.
Persoonlijk heb ik ook helemaal niets met doosjes of bijbehorende kussentjes.
Dat ik die dingen (tegenwoordig) bewaar is iets dat onder andere door dit forum is gekomen.
Echt,was net een heel verhaal aan het tikken hoe wij verzamelnerds alles tot in detail bewaren ( ja zelfs tot het losgeraakte stikkertje van de overdoos) en ‘‘normale’’ menschen de zooi gewoon weggooien
Ja is denk ik iets HF eigen. Zo heb ik ooit voor 5 euro deze vintage Rolex doos op een rommelmarkt gevonden. Verkoper had geen idee.
Toch al gauw 150-300 dollar waard op internet. Fungeert nu als banden bakje
En daar gaat het om!
Gefeliciteerd met deze NA! Geniet er van
nee joh, dat kussentje zie ik toch niet. Ligt al opgeborgen. En verkopen zal ik de Pelagos de komende tien jaar niet doen.
dank je!
Alhier ging het ook onmiddellijk in het oud papier