Hallo! Als nieuwe user op het forum gelijk een vraag.
Ik ben op zoek naar een Tag Heuer Carrera 41 Calibre 5 met blauwe plaat en zwart lederen band met blauw stiksel.
Nu kwam ik de volgende aanbieding tegen maar is dit te vertrouwen c.q. een echte? Voor mijn gevoel ziet alles er echt uit maar omdat de user geen recensies heeft twijfel ik. https://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-5--id6608813.htm
Of gewoon kopen via Montredo bijvoorbeeld.
Graag jullie mening
Geen idee of het een replica is. Maar ik vraag mij altijd af; waarom zou je hier een replica van willen maken?
De replica-kopers willen toch voornamelijk Rolex, Patek en Breitling etc.?
Volgens mij (maar ik kan het fout hebben) bestaat er sinds kort voor private sellers ook de mogelijkheid om Trusted Checkout te gebruiken. Als de verkoper dat instrument wil gebruiken zou dat zou al veel risico kunnen opheffen.
Wil hij dat niet…tja, dan weet je ook al weer veel meer.
Op het oog ziet het er allemaal goed uit hoor. Correcte doos, en ook horloge ziet er goed uit. Kijk eens hoe de communicatie van de persoon is en als je daar vertrouwen in hebt; ga kijken. Dan pas kan je het écht beoordelen.
Als het relatief weinig scheelt zal ik niet particulier kopen. Vergeet niet dat er op de prijzen van trusted sellers soms ook rek zit, vandaar de knop aankoop verzoek.
Ja klopt, heb ik ook gezien bij particuliere verkopers.
Zou hier ook naar vragen, via Escrow wordt het geld dan door deze derde bewaard.
Je hebt dan bij ontvangst enkele dagen de tijd om goedkeuring te geven of het horloge weer terug te sturen.
Hierna wordt pas het geldbedrag doorgeboekt…
Gebruik deze tijd om langs een juwelier te gaan en te verifiëren mocht dat nodig zijn.
Zullen vast wel wat haken en ogen aan deze methode zitten maar het biedt wel een aardige zekerheid.