Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben BeeJee en een horloge liefhebber, absoluut geen echte kenner. Afgelopen november heb ik mezelf een cadeau gedaan en een Tissot Chrono XL aangeschaft. Na enig speurwerk kwam ik uit op horlogewinkel.com waar de klok veruit het goedkoopste was€313 totaal met de nodige korting. Het duurde enige tijd voor het horloge geleverd werd (3 januari) toen ik de klok wilde registreren bij Tissot op de site kreeg ik de melding dat ik de klok niet kon registreren, er zijn 2 manieren om te registreren en beide opties gaven aan dat het niet mogelijk was te registreren. Na contact met de afzender geeft die aan dat ze het horloge teruggestuurd willen hebben zodat zij het kunnen registreren?!
Hebben jullie ervaringen met horlogewinkel.com?
Tissot zelf reageert niet op mijn mail en een erkende dealer voelde zich ook gepasseerd, enerzijds begrijpelijk anderzijds elk tientje is er één. Het horloge zelf in deze kleuren is niet meer bij Tissot verkrijgbaar helaas. Ik sta een beetje in tweestrijd, terugsturen of niet?
Wellicht kun je nog enkele fotos plaatsen. Ook van de achterzijde.
Zie nog geen red flags en de winkel lijkt me prima. Echter verkopen ze vooral modemerken waar ik (en volgens mij met mij vele andere hier op het forum ) ver weg van willen blijven haha.
De Tissot zullen ze dan ook wel via een rest partij opgekocht hebben. Wat geen probleem hoeft te zijn natuurlijk
Niet helemaal. Als ik bijv. zeg dat ik het een waardeloze tent vind krijgt Jur een boze brief. Dat is waar het over gaat hè, maar dat wist je al wel. Is nl. al zo vaak besproken …
.
De webshop wil het klokje terug en het gaan uitzoeken, ze willen dan iig het geld terugstorten, ben alleen bang dat ik deze kleur wit / bruin niet meer kan bestellen