Echt of toch de kat in de zak

wel met een ander soort 0% dan

1 like

Mwah, ik zou er niet vanuit gaan. Ik heb geen ervaring met de H&M, maar als ik een ander voorbeeldje pak; als ik bij de McDonald’s terug loop naar de kassa met een koude burger krijg ik meteen een nieuwe en een gratis drankje zonder iets uit te hoeven leggen. Bij een duur restaurant krijg je als snel een discussie en/of een chef aan je tafel die komt uitleggen dat dit de moderne fusion bereiding is o.i.d. en dat ik geen gelijk heb…

Punt is; hoe en op welk niveau je service verleent aan je klanten is een keuze die niet veel te maken heeft met de prijs van je producten maar met je merkstrategie. Bedrijven met goedkopere producten zitten vaak in een veel competitievere markt waar je moet knokken voor iedere cm, dus dan kun je marktaandeel winnen/verliezen op service niveau.

Vroeger kreeg je gewoon betere service bij duurdere producten omdat je dat nou eenmaal mag verwachten maar die tijd is echt voorbij.

1 like

Mooie klok :pray:

2 likes

Thnx.

Het is de limited edition chronometer wegens het 150 jarig bestaan van Tissot (1853-2003).

Uurwerk is een ETA 2895-2 meen ik me te herinneren.
En dan dus in chronometer uitvoering en met vergulde rotor.

3 likes

Grijze handel lijkt mij ook het meest logische scenario. Hoeft niet eens een retour te zijn geweest. Zou ook kunnen dat er geen ingevuld garantiebewijs tegenover staat (omdat deze webshop waarschijnlijk een partij heeft gekocht en geen AD is waardoor ze zelf de garantiebewijzen niet kunnen registreren). Ik kan me goed voorstellen dat je het horloge niet bij Tissot op de website kunt registreren als het horloge niet erkend wordt sls zijnde verkocht aan een particulier (door een AD).

@BeeJee, kopen bij een niet-geautoriseerde dealer betekent vaak dat het merk niks met je te maken wil hebben. In de meeste gevallen kun je dan alleen bij de verkoper terecht voor garantie, niet bij het dealer netwerk van het merk.

1 like

Zou het zo kunnen zijn dat het een overjarig model is?
De andere uitvoeringen op het WWW wijken licht af inderdaad qua wijzerblad.

2 likes

Hallo forumleden,

Nou ben ik onlangs in Roermond bij de Outlet geweest en er zit een soort van verzamel dealer van allerlei horloge merken, waaronder ook Tissot, op mijn vraag of ze mijn horloge op echtheid konden checken reageerden ze enthousiast en namen zonder probleem mijn horloge onder de loep. Volgens de vriendelijke verkoper was mijn horloge absoluut echt en hoefde ik daar echt niet aan te twijfelen. Ik draag het horloge inmiddels ruim 8 maanden en nog steeds met veel plezier en draag comfort, helaas alleen in mijn (weinige) vrije tijd omdat dragen van dit horloge tijdens mijn werk geen optie is, daar draag ik over het algemeen mijn Pulsar solar chronograph, deze kan tegen een stootje en is voornamelijk voor dagelijks gebruik gekocht.

1 like

Is dat geen redial?