Yeps…oef…na het antwoord van MARC-B1…eindelijk wordt hier nog eens iets zinnigs geschreven
Thx, jongjongheeljong
Yeps…oef…na het antwoord van MARC-B1…eindelijk wordt hier nog eens iets zinnigs geschreven
Thx, jongjongheeljong
Ik wilde ook wel een origineel crocodillenleren
bandje maar natuurlijk nergens meer te koop.Zelf
maar op safari gegaan en een geweer aan geschaft.
Na dagen zoeken in het oerwoud zag ik een hele
grote drijven in een plas water dus richten en
schieten.Pats nog raak ook.Ben bijna 2 uur bezig
geweest om het beest op het droge te krijgen en
wat denk je…?Hebt tie helemaal geen horloge om.
HAHHAHAHAHHAHAHAHAH(tu):)-D
Ga eens kijken op de site van www.panatime.com bij de excotic skins!
Ik heb zo een croco band en dit is echt wel dag en nacht verschil met gedrukt leder.
Ik wilde ook wel een origineel crocodillenleren
bandje maar natuurlijk nergens meer te koop.Zelf
maar op safari gegaan en een geweer aan geschaft.
Na dagen zoeken in het oerwoud zag ik een hele
grote drijven in een plas water dus richten en
schieten.Pats nog raak ook.Ben bijna 2 uur bezig
geweest om het beest op het droge te krijgen en
wat denk je…?Hebt tie helemaal geen horloge om.
==============
En ALS ie al een horloge om had gehad, was het bandje waarschijnlijk van buffelleer, struisvogelleer of antilopeleer geweest…
(was je nog terleurgesteld geweest…)
Groet
Herman
Natuurlijk kan alles nagemaakt worden maar dat is de vraag niet. Er zijn weliswaar restricties betreffende invoer maar er worden wel degelijk Kroko’s getraind om klok te leren kijken. Einde discussie?
This item is currently out of stock!
Nee…
Beste vrienden, ik gaf jullie wat stof (of leder)
om over na te denken en had jullie ook graag wat
bijgeleerd over de verwerking ervan maar voor mij
hoeft het niet meer. Ik heb er geen zin meer in,
het moet plezierig blijven.De forumregels zijn hier op grove wijze overtreden
en daarom vraag ik aan de moderator om dit topic
te verwijderen.Hartelijke groeten uit Gent,
Walter
Ik post hier maar hetzelfde als in een ander topic waar je zo hoog van de toren blaast:
Je wilt iedereen iets bijleren, maar komt nooit met goede argumenten.
Alleen maar steken onder water, niet echt veel inhoudelijks.
Leg het dan eens goed uit en niet op zo’n betweterige manier zoals je normaal doet.
Iedereen zou gelijk moeten zijn aan elkaar.
Als je meer kennis hebt dan sommige anderen is dat mooi, maar doe daar niet zou neerbuigend over!!
(td)Ooooo…wat zijn wij weer lief voor elkaar(tu)
Weet je wat zo jammer is…??
Jij dropt hier een bewering zonder die te onderbouwen en stelt vervolgens dat jouw waarheid dé waarheid is.
Tegenspraak wuif je weg zonder enige feiten, jouw stelling klopt en iedereen mag zeggen wat ie wilt…het klopt toch niet volgens jou.
Dat is een vrij zwakke manier van communiceren.
Het is hetzelfde als ik hier zou stellen :
“Alle Belgen zijn dom”, en vervolgens alle commentaren die hierop komen gewoon wegwuif…
Is toch onzin !!
Als ik die stelling drop dan zal ik het ook moeten onderbouwen.
Jij beweert min of meer dan alle Zwitserse prestigemerken liegen, maar komt niet met daadwerkelijke argumenten die dat onderbouwen.
(td)Ooooo…wat zijn wij weer lief voor elkaar(tu)
Beste Walter,
Ik volg dit topic nu een paar dagen en vraag me oprecht af wat je doel is.
Wil je iets vertellen, wil je wat kwijt, heb je een probleem, kunnen we je helpen misschien?
Zo niet, doe me een plezier en ga lekker waterzooi maken…
Jij beweert min of meer dan alle Zwitserse prestigemerken liegen, maar komt niet met daadwerkelijke argumenten die dat onderbouwen.
dit gaat over een andere topic en heb ik niet “min of meer” geschreven
Beste Louis,
Ik hoop dat je alle commentaren hebt gelezen en bij deze had ik ook beslist “wegens 2006” er niet meer op in te gaan. En ik kom nooit terug op mijn beslissingen.
Steeds welkom in Gent
Nee, je stelt als voorbeeld JlC.
En er is geen middenweg…of JlC liegt over hun krokobanden of niet.
Je stelt dat er geen Kroko- en/of Aligatorbanden meer geleverd worden en dat alles imitatie is, terwijl de prestigemerken zeggen dat de banden echt zijn.
Daarmee stel jij dus dat ze liegen.
Ben gewoon eerlijk en zeg dat je onwaarheden hebt gepost, want dat is toch echt zo !
Ik heb iig mijn conclusies getrokken en laat het hier ook even rusten, want geloof niet dat dit topic nog zinvol gaat eindigen.
Jij beweert min of meer dan alle Zwitserse
prestigemerken liegen, maar komt niet met
daadwerkelijke argumenten die dat onderbouwen.dit gaat over een andere topic en heb ik niet “min
of meer” geschreven
Nee de opmerking hier geldt ook voor dit topic, daarom post ik hem ook hier.
Jij beweerd o.a. dat JLC liegt, maar onderbouwd dit niet en kapt het zelfs af.
Als je al ervaring had in dit vak, moet je met bewijzen komen zonder neerbuigend te doen naar mensen en anders gewoon helemaal niet meer reageren.
Het enige echte uitsluitsel is …een DNA test!!
Het gerucht gaat, dat er een wetsontwerp, dat betrekking heeft op ons onderwerp,voorligt bij het Europees Parlement.
Wanneer dit wetsontwerp zou worden aangenomen, moet het met ingang van 1 januari 2011 mogelijk zijn binnen de EU kalfjes met croco-print te fokken.
Een woordvoerder van de horlogebanden-industrie heeft zeer verheugd gereageerd, aangezien er grote kostenvoordelen te behalen zouden zijn.
Opm. de bron van dit bericht is niet geverifieerd. Aan dit bericht kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
De enige echte crocodil in rood en mooie schubben…Lacoste
lol
Enkel voor de geïntresseerden onder jullie:
Gelieve het arikel te lezen uit de SABATO, een weekend bijlage van de TIJD.
Vanaf pag. 8 tem 12, maar vooral op 12, dan kan je lezen hoe mensen zich inzetten om de laatste 200 chinese “IN VRIJHEID LEVENDE” krokodillen te redden.
Aan kweekfarms geen tekort, ok.
zie link…op de hoeken bladeren en nogmaals klikken om te vergroten:
http://krant.tijd.be/index/sabato_nl/
Blader ook gerust eens verder want je zal er nog mooie uurwerken tegenkomen en ook de gesponserde keuze van George Clooney… een Omega seamaster
En onze Belgische makelij…Van Esser!!!
Mvrgr,
Walter