@ Bidle : nee , dat was niet jouw link of opmerking(en)
En mijn âstrijdâ speelde zich in ander topic af.
Die link ging mij wat ver op 1 of andere manier.
Het word zo âblootâ ineensâŠalhoewel er door andere topics heen ook wel werd w gerefereerd aan âeetgelegenhedenâ met carteblanche.
Maar dan gaan we met zijn allen toch een keer lekker eten daar ?
no hard feelings.
@ Bidle : nee , dat was niet jouw link of
opmerking(en)
En mijn âstrijdâ speelde zich in ander topic af.
Die link ging mij wat ver op 1 of andere manier.
Het word zo âblootâ ineensâŠalhoewel er door
andere topics heen ook wel werd w gerefereerd aan
"eetgelegenheden" met carteblanche.
Maar dan gaan we met zijn allen toch een keer
lekker eten daar ?
no hard feelings.
Nee dat was ik
Maar zal hij het erg vinden als je de forumnaam kiest carteblanchepw en onder zijn berichten zet,
Heeren,
Nog steeds een boeiende discussie.
Voor mij aanleiding om verdere research te doen naar de samenstelling van mijn horlogebandje. Ik zal verslag doen van mijn bevindingen.
Bovendien, als we een beetje aardig zijn voor Walter kunnen we mischien onze meeting volgend jaar in Gent houden.
Maar voor nu allen een goede nachtrust gewenst!
Han
Bovendien, als we een beetje aardig zijn voor
Walter kunnen we mischien onze meeting volgend
jaar in Gent houden.
Maar voor nu allen een goede nachtrust gewenst!
Han
Is een goed restaurant de ouders van mijn vrouw hebben weleens een weekendje Gent en hebben daar gegeten,de naam kwam me al van z`n eerste post bekend voor.
In Belgie hebben ze zo wie zo meer verstand van lekker eten.
Ik rijd ook rustig op een zondagmiddag heen en weer om in Brussel mosselen te gaan etenâŠ
NeeâŠ
Beste vrienden, ik gaf jullie wat stof (of leder) om over na te denken en had jullie ook graag wat bijgeleerd over de verwerking ervan maar voor mij hoeft het niet meer. Ik heb er geen zin meer in, het moet plezierig blijven.
De forumregels zijn hier op grove wijze overtreden en daarom vraag ik aan de moderator om dit topic te verwijderen.
NeeâŠ
Beste vrienden, ik gaf jullie wat stof (of leder)
om over na te denken en had jullie ook graag wat
bijgeleerd over de verwerking ervan maar voor mij
hoeft het niet meer. Ik heb er geen zin meer in,
het moet plezierig blijven.
De forumregels zijn hier op grove wijze overtreden
en daarom vraag ik aan de moderator om dit topic
te verwijderen.
Hartelijke groeten uit Gent,
Walter
Je begint een discussie, poneert een stelling en komt inhoudelijk daar niet op terug. Dat de rest over je heen valt is overigens ook wat vreemd. Ik wist niet dat krokodillenbabyâs zo geliefd waren.
NeeâŠ
te verwijderen.
Ik sluit me aan bij MarcâŠzelf heb ik een te grote verzameling horloges om overal echt kroko op te zettenâŠtegenwoordig maken ze echter zoân mooie alternatieven dat ik puur prijs technisch hiervoor kiesâŠuitzondering die ik maak zijn de horloges van mijn vrouwâŠhiervoor komt enkel "echt"opâŠmaar dat zijn maar 2 horlogesâŠ
NeeâŠ
te verwijderen.
Hartelijke groeten uit Gent,
Walter
Walter wat ik niet begrijp is dit:
Als je schrijft dat je in die branche hebt gezeten, waarom sla je ons dan niet met al die kennis om de oren.
Je schreef:
âVelen onder jullie hebben geen idee hoe men leder kan verwerken. Het is heel intressant (als je de kans krijgt) om een lederverwerkings fabriek te bezoekenâ
Als we zo âeigenwijsâ zijn om het beweerde van jou niet aan te nemen,was dit dus een kans om ons de mond te snoeren.
Dit had je door een degelijke onderbouwing kunnen doen.
In plaats daarvan schrijf je dat de forumregels zijn hier op grove wijze overtreden en daarom vraag ik aan de moderator om dit topic te verwijderen.
En dat je er geen zin meer in hebt.
Als ik eerlijk ben krijg ik het gevoel dat je dit als een excuus gebruikt,omdat je jouw verhaal eigenlijk helemaal niet kan onderbouwen.
Ik zou het wel weten hoor als ik zeg er zoveel van te weten en iedereen is tegen mij,dan zou ik wel even laten zien wie er hier gelijk heeft.
Met deze interessante discussie in mijn achterhoofd moest ik even glimlachen op pagina 14 van de âluxeâ (met zeer dikke aanhalingstekens, als dat luxe moet zijnâŠ?) bijlage van de Telegraaf.
Ik wilde ook wel een origineel crocodillenleren bandje maar natuurlijk nergens meer te koop.Zelf maar op safari gegaan en een geweer aan geschaft.
Na dagen zoeken in het oerwoud zag ik een hele grote drijven in een plas water dus richten en schieten.Pats nog raak ook.Ben bijna 2 uur bezig geweest om het beest op het droge te krijgen en wat denk je�