Echte of namaak?

Hallo,

Ik heb tweedehands deze voor 80eu gekocht.
De verkoper gaf mij de garantie deze echt te zijn. Ze zag er mij een betrouwbaar iemand uit.

Wat denken jullie?

Guess, vrouwen, nummer aan de onderkant is w14540L1.

Alvast bedankt.

Ik heb 'm even voor je verplaatst naar het juiste onderdeel, ik ben verder geen expert maar ik denk dat de kans klein is dat een merk als guess nagemaakt wordt

1 like

Heb hem even voor je verplaatst in de juiste categorie.

Of hij echt is zou voor mij een gok wezen.

1 like

Topic even verplaatst naar de juiste categorie.
Op basis van de foto die je plaatst en het daadwerkelijke model van Guess lijkt hij origineel te zijn maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

1 like

Oh dank je wel.

Ik ben eens zo benieuwd er naar :blush:

1 like

Er kan maar één van jullie met de eer gaan lopen hé… :wink:

I Guess dat het geen echte diamanten zijn, verder niet echt een merk waar menig horlogeliefhebber kennis van heeft vermoed ik.

5 likes

I call dibs.

1 like

Ow, echt?
Het zullen eerder de duurdere merken zijn die worden nagemaakt dan?

Ik ken hier echt niets van :woman_shrugging:

We zaten er op te azen…

3 likes

Wil de échte verplaatser, NU opstaan?

10 likes

Haha, om te gieren!

5 likes

Guess is een modemerk en niet een echt horlogemerk, opzich kan het best nagemaakt worden maar ik denk dat je bang hoeft te zijn dat deze nep is. Namakers zullen de moeite er neit voor nemen.

1 like

Neen echte diamanten zou ik niet eens durven dragen, eerlijk gezegd :speak_no_evil: En denk dat de prijs dan zelfs voor nieuwe horloges veel hoger zal liggen.

Dabk je wel.

I still call dibs.

3 likes

Nog wel duur voor een 2e hands lijkt mij :zipper_mouth_face:

2 likes

Ja blijkbaar :woman_shrugging:

Op Amazon vragen ze er nog $ 200,00 voor…

Dan nog lijkt me 80 euro 2e hands veel voor dit ding.

1 like

Denk dat @jur de enige is die dit mysterie kan ophelderen. For all we know heb je eerst het berichtje getypt en daarna op je gemak eea verplaatst.
óf, je hebt getypt dat je het topic verplaatst hebt, waarbij je ervan uit ging dat het wel verplaatst zou worden door een ander.

Oh en ik denk dat de Guess echt is, lijkt me niet lonend om deze te gaan neppen.

1 like

Nee nee, ik heb eerst het bericht verplaatst en daarna pas mijn eigen bericht getypt, door deze actie ben ik superieur en ben ik de enige die de waarheid spreekt.

2 likes