Hahahaha… Dat was al duidelijk uit de voorgaande uitleg van je, maar toch leuk dat we nog even zeker stellen dat K K te F een goeie toko is. Ikzelf rijd liever naar Franeker dan Amsterdam, dus het is voor mij sowieso een goede om te weten dat er een fatsoenlijke horlogeboer in de buurte zit.
Ach, neem dat niet te serieus. Er zijn lieden op dit forum wat huiverig om bepaalde zaken (tenten, juwelliers) expliciet te noemen omdat die juweliers die posts bewaken en vervolgens met een cease & desist aan komen zetten in het kader van smaad.
Da’s hier niet aan de hand, lijkt mij.
Nou, toen de vogels nog achteruit vlogen waren er natuurlijk nog geen internet-discussies. Ikzelf vind dat deze wel leuk uit de hand liep. Het is nu 81 replies lang, er staan allemaal weetjes en meninkjes in, en ik weet dat een pre-2007 Sub gewoon wel met twee boekjes maar niet met een handleiding geleverd wordt.
Amice, ben het absoluut helemaal met je eens.
Ben ooit in Amsterdam geweest wat opzicht al een crime was voor een provinciaalse boer zoals ik ben.
Heb daar JL van de AVW bezocht maar was daar al weer snel weg omdat hij schijnbaar een klant had die geloof ik tot zijn kenniskring behoorde wat inhield dat mijn aanwezigheid niet meer zo gewenst bleek en leek te zijn.
Dus in vele opzichten verdient Klaas Kramer te Franeker alle lof, ik rijd ook 1000x zo lief naar Franeker, dan naar Amsterdam of Maastricht_(zoals je weet zitten daar ook veel Rolex toko’s)_. Al is het alleen al op de bereikbaarheid, parkeer mogelijkheden, rust, zijn prijzen, keurige winkel, personeel die je tenminste aanspreken als je binnenkomt, etc. etc. etc.
En ja 81 reply’s, best wel veel, zal je tipos voor de volgende keer te harte nemen en de vraag nog iets zakelijker en meer to the point maken…
Maar het lag geloof ik niet helemaal aan mijn vraagstelling dat er zoveel verschillende dingen bij deze topic werden gehaald, toch?
Dat is een heel wijze reactie van u.
Weet niet of het voor u van toepassing was… maar excuus voor de verwarring in mijn vraagstelling.
Ben groot voorstander van de 4 R’etjes, Rust, regelmaat, reinheid en respect…