Echte vakman op TV NH

Zojuist leuk interview gezien:

http://www.rtvnh.nl/gemist/tv/673/222577/-

16 likes

Wat een taaltalenten bij RTV Noord-Holland:

*'s Nachts werken en dan ook nog Slaap heten. Horlogemaker Kalle Slaap uit Grootschermer werkt 's nachts, omdat hij dan veel geconcentreerder kan werken. En dat moet ook wel met schroefjes, zo klein als een suikerkorrels. *

leuk.

1 like

ict-ers die horloges gaan opknappen,
dat zijn waarsch. de ergste :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie uitzending, wel een man met verstand van zaken mijn inziens.
Altijd leuk om medeliefhebbers bezig te zien.

1 like

Net ook gekeken, een vermakelijke 15 minuten om te kijken! Hulde aan Kalle en zijn bedrijf.

Off-topic: Ik blijf me verbazen over het verschil in kwaliteit tussen regionale en nationale televisie…

07:50: Bowie… :relieved: Geweldige docu inderdaad, de regio-TV is inderdaad waar je dit soort pareltjes moet zoeken. Top!

Bedankt voor het delen en het is nog wel vlak bij mij in de buurt wat altijd handig is.
Dus voor mij persoonlijk een handige tip.

groetjes Lenno

Alsof de tijd heeft stilgestaan, vakmanschap, sigaartje tegen de slaap en een oldtimer op de dam, prachtig toch. Bedankt voor het delen.

Leuke uitzending over een man met grote liefde voor het vak!
Zoals hij het doet heeft 't ook een groot voordeel, …
Je hoeft overdag niet te werken, en 's nachts niet te slapen! :fearful:

Ik verdenk hem er van dat hij gewoon 's nachts en overdag werkt.
Misschien wel nodig om rond te komen van het werk als horlogemaker.

En wel interessant, die Hilversummer die een eigen kaliber aan het bouwen is. daar zou ik wel wat meer van willen weten.

Dank voor het delen, was zeer leuk om te zien!!

Liefde voor het vak!
Bedankt voor het delen.

Leuke uitzending van een vakman, die er zo te zien ook plezier in heeft. Dank voor de link. Leuk!

Geweldig, heb het filmpje met een dikke grijns op mijn gezicht bekeken, wat een bevlogenheid !
Bedankt voor het delen.

Dat intrigeerde mij ook wel, zeker met de (misschien Iewat gespeelde) nonchalance van: ik ben m’n eigen caliber, kast en alles er om heen aan 't maken!

Vergeten: TS bedankt voor het delen!

Ontzettend leuk om naar te kijken. Bedankt voor het delen!

Leuke short docu :slight_smile: !! :watch:

Mooi om zo iemand gepassioneerd te horen praten over zijn vak.
Heeft van z’n hobby zijn werk gemaakt en lijkt geslaagd. Bescheiden vakman.
Bedankt voor de link, was leuk om te zien.

Al een aantal keer bij Kalle geweest. Ontzettend aardige en enthousiaste kerel met veel liefde voor het vak!