Echtheid Audemars Piguet offshore limited edition

Ik vind dit soort topics altijd wel vermakelijk om te lezen. De topic starter weet zelf best dat het een neppert is. Hij wil alleen van ons weten hoe erg nep dat die is om een prijs te kunnen bepalen om hem te verkopen.

Die prijs kan ik wel noemen. Geen probleem … € 17,95 (als er een nieuwe batterij inzit).

Vraag beantwoord?

3 likes

Maar ik geef het er niet aan uit… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kunnen de “net-aangemeld-erfenis-vriend-te dure-nepklok” topics gewoon direct verwijderd worden?
@moderators

3 likes

In sommige milieus dragen mensen zonder baan een Richard Mille, dus pas met feiten zou ik het nep durven noemen.

En sommige mensen kopen gewoon in de kringloopwinkel een LeCoultre

1 like

In welke kringloopwinkels loop jij rond dan??

Jammer dat er zo word gereageerd op een serieuse post. Dit is een goede vriend van mij die al genoeg aan zijn hoofd heeft op het moment. Zijn opa had meerdere dure merkhorloges met doos en certificaten en aankoopbonnen maar dit was er een zonder dit alles vandaar dat ik deze vraag stel.

Ben zeer teleurgesteld in hoe mensen direct vooroordelen gebruiken bij zo een post. En ook ik ben een ondernemer met 12 winkels in nederland, en nee ik zou geen nep horloge dragen.

Het is een feit dat er op het deksel ‘quartz’ staat. Van de AP ROO is er geen authentieke quartz, dus…

1 like

Gebaseerd op deze nepper zouden die andere horloges ook heel goed neppers kunnen zijn, inclusief nep doos en nep papieren.

Met een beetje goede wil had je ook zelf kunnen ontdekken dat er geen quartz AP ROO is…:wink:

2 likes

Dus je draagt zelf dure klokjes? Dan weet je toch zelf wel waar je het klokje kan laten taxeren op echtheid?

En wil je een beetje serieus genomen worden stel jezelf even voor en toon je mooie collectie

5 likes

Hmmmm

2 likes

Is ook exact de reactie die ik hadverwacht. DEJAVU denk ik.

Veel succes met de verkoop

Vorig jaar een TH aquaracer ladies op de kop getikt… dus het kán wel :wink:

helaas,…op 100 km afstand te zien: deze is nep. Hopelijk is je vriend niet al te teleurgesteld…

Oke sorry we moeten je nu inderdaad anders behandelen.
Dit verandert alles :kissing_heart:

7 likes

https://www.audemarspiguet.com/en/watch-collection/royal-oak-offshore/67540OK.ZZ.A010CA.01/

jongens toch…

1 like

Zo’n typische ‘alleen-maar-komen-halen-en-nooit-iets-brengen-post’ bedoel je? Dit is een forum voor mensen die iets met een horlogehobby doen. Niet voor mensen die registreren voor een butvraag en dan weer opbokken. Of zit je in je twaalf winkels ook de hele dag met smart te wachten op mensen die binnenkomen met een vraag zonder de intentie ooit iets bij je te kopen?

Ja sorry, nu heeft hij er ook nog een vriend met een teleurstelling in een horlogeforum bij.

7 likes

Wel volledig quoten, hè? :wink:

1 like

Klopt, sorry.

Maar ook mannenmodellen hebben in quartz bestaan. Absoluut zeker, want toen ik de mijne kocht bij een AD heb ik er ook een gepast.

Eindelijk. Dat heeft even geduurd. Ik ga er weer even heerlijk voor zitten.

4 likes