Ik doe gezellig mee…
Hè, gezellig zo samen. Proost!
Santé!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Maar gelukkig heeft die vriend óók 12 winkels. Tenminste, dat neem ik aan als ik het goed lees “En ook ik ben een ondernemer met 12 winkels in nederland”
Heb er totaal geen verstand van, maar na wat Google werk kwam ik deze tegen: http://www.straplinebd.com/products/audemars-piguet-royal-oak-offshore-arnold-schwarzenegger-f01003-st-03?variant=4173310401
Is hem dat niet gewoon?
Als je hem op zou maken en je komt een Miyota quartz tegen, dan weet je genoeg lijkt me.
Er zou op z’n minst een Zwitsers quartz uurwerk in moeten zitten om het enigszins geloofwaardig te maken.
Anyway, deze is dan wel weer aardig duur verkocht óf er is dus wel ooit een quatrz model geweest: https://www.propertyroom.com/l/audemars-piguet-limited-edition-royal-oak-offshore-swiss-quartz-chronograph-watch/9967518#
(en dat vind ik niet heel onwaarschijnlijk)
Ik moet zeggen dat er inderdaad heel weinig over te vinden valt. Ik zeg ook niet dat bovenstaande echt is, daar durf ik op basis van deze foto’s geen uitspraak over doen.
Maar ik heb hem toch echt wel omgehad bij een AD, ik heb het garantiecerificaat nagekeken, dat was in 2007. Ook eerlijk gezegd geen idee meer hoe die er uit zag.
Denk het ook. Staat zelfs netjes “Audemars Piguet (replica)” bij en dat er een “Japan Quartz Movement” in zit
Ik zal het maar nuanceren namens de HF-collegae…
Het wordt gewaardeerd als u zichzelf, maar vooral uw collectie voorstelt. Dit is een liefhebbers-forum waar veel info te vinden is. We waarderen de collecties van elkaar en de verhalen achter de horloge’s. Dit moet niet, hier zijn geen regels voor. Helaas zien we hier ook veel eendagsvliegen. Ze komen voor een waardebepaling, willen weten of iets echt is…ze komen halen en niks brengen.
Als potentiële klanten in uw zaak komen en veel vragen stellen naar hetgeen u verkoopt, maar nooit daadwerkelijk iets kopen…dan is het logisch dat u een aversie tegen dergelijke mensen ontwikkelt. In dit voorbeeld bent u de klant, en wij de winkelier.
U kunt er niets aan doen dat wij zo reageren. U kunt wel wat doen aan het voordeel van de twijfel door actief bij te dragen aan deze community. Zo niet, is de teleurstelling wederzijds.
Een aantal foto’s posten van de andere horloges (die met de certificaten) zou al een goede start zijn. Zo’n dingen doen het altijd goed hier.
Het graveerwerk in de achterdeksel zegt mij al genoeg. Ik heb in Le Brassus mensen aan de fabricage van die achterdeksels zien werken. Dat zag er echt heel anders uit hoor… Vergroot de foto maar eens flink. Geen gezicht.
Wel goed ingeschat dat je al vermoedde dat-ie niet echt is. En tja - we krijgen hier erg veel kakelverse leden met overleden opa’s en dergelijke, vaak met klokkies die van anderhalve kilometer al NEP schreeuwen. Vandaar de wat kribbige reacties. Deze “AP” was in elk geval een relatief dure imitatie, mocht dat enige troost zijn…
Ik vind het een lullige streek van die overledenen. Net voor je gaat een nephorloge aanschaffen enkel om de nabestaanden te trollen.
Ik heb aan mijn pa vast gevraagd om ervoor te zorgen dat enkel zijn echte klokkies mijn kant op komen.
Aasgier!!
Toch geen 12 horlogewinkels mag ik hopen?
Tsja, blijven zitten met de fakes van zijn Azië rijzen vind ik wat magertjes.
Ik had het over jou en brood rijst (weet niet wat jij doet in de vakantie?)
Sorry iets te veel huiswijn achter de kiezen
Toch niet zoete witte met ijs???
Nee zo slecht gaat het verhaal niet worden, maar €2,59 brengt je verder niet veel goeds.
In bepaalde hoeveelheden €259 ook niet…