Echtheid en waarde Patek Philippe + Audemars Piguet + Hublot

Beste allemaal,

Naar aanleiding van een erfenis van mijn geliefde vader ben ik in het bezit gekomen van drie horloges. Kan iemand mij iets vertellen over eventuele waarde van deze horloges

(zie bijgevoegde foto’s).

Bij voorbaat dank.

Mvg Jan.

1 like

Audemars Piguet

Hi Jan,

Ik zie maar 2 foto’s, maar deze is in ieder geval nep helaas.

1 like

Hublot

Ik was nog bezig met de overige foto’s toevoegen aangezien ik maar maximaal 2 foto’s per bericht kon plaatsen. Inmiddels zijn ze toevoegt.

Alles nep

11 likes

Ziet er niet echt uit.

Vrijwel niks, misschien iets minder.

4 likes

Je kan ze beter weghalen, het is helaas voor jou niet toegestaan om hier nep horloges te plaatsen

2 likes

ik heb het aangepast.

2 likes

Haal dat ‘voor jou’ dan ook maar weg :grin:

1 like

Dat had ik er juist aan toegevoegd… :joy:

1 like

Allemaal nep, behalve de emotionele waarde voor jezelf, zijn deze horloges niets waard.

Gecondoleerd met het verlies van je vader.

11 likes

Emotionele waarde misschien en verder niks

Dit slaat toch helemaal nergens op. Het subforum heet ‘vragen over echtheid, waarde, etc’. Dan is het toch logisch dat er ergens eens een nepper wordt geplaatst door iemand die er geen verstand van heeft?

Het is niet toegestaan om te pronken met neppers of die te verkopen etc, dat moet je onderscheiden van dit subforum.

44 likes

Idd

4 likes

Ik vraag me dan toch altijd af; had je dan verwacht dat je vader 200k aan horloges in een schuif had gehad? Daar valt doorgaans een bepaalde levensstijl mee samen.

9 likes

Ach het maakt mij verder ook niet uit hoor, ik ging er van uit dat het niet mag hier, aangezien het zo is opgenomen in de forumregels. Als dit deel van het forum daar een uitzondering op is, dan ook prima wat mij betreft.

Ik wilde TS slechts behoeden voor een ban, hij is pas een paar uur lid hier en dat zou toch een wat valse start zijn.

2 likes

Dat zijn de meeste die met deze vragen komen en daarna zie je ze nooit meer :nerd_face:

5 likes