Eddio

Prima deal gemaakt, snelle aflevering

Ik heb helaas een d vergeten, de naam is Eddio, maar de deal was hetzelfde

2 likes

Horloge snel en goed verpakt ontvangen.

Als je weer eens wat moois hebt

.:wink:

1 like

Horloge gekocht van Eddio. Snelle reactie en correcte afhandeling. Horloge was snel in huis. Zou er zo weer een kopen van hem.

1 like

Ook ik heb een horloge(Naja eigenlijk 2 stuks tegelijk) gekocht van Eddio. De advertentie was helder en duidelijk en de horloges zijn exact als omschreven.

Snelle duidelijke communicatie en de spullen waren super verpakt.

Bedankt en zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Goede ervaring, heldere communicatie, snelle afhandeling.

1 like

Snelle deal, goed verpakt! Aanrader.

1 like

Afgelopen week een schitterende klok van Etienne, a.k.a. Eddio, overgenomen.
Zéér goed verpakt en zéér snel verzonden.

Zeker voor herhaling vatbaar! Ik houd je in de gaten :wink:

1 like

Bandje gekocht, netjes verpakt en snel verzonden :+1:

Mooie Citizen gekocht van Etienne. In betere staat dan omschreven, snel en goed verpakt verzonden en dat alles vlot en prettig communicerend. Top!

1 like

Vandaag horloge overgenomen van @Eddio, leuke deal en prima koffie! Aanrader!

1 like

Vandaag Sinn verkocht aan forumlid Eddio.
Goed zaken doen met Eddio.

1 like

Prima communicatie, vlotte deal en reëel geprijsd,
Horloge netjes en stevig verpakt.

Willem!

Seiko (what else?:wink:) overgenomen van @Eddio. Snel verzonden. In de staat zoals beschreven en tegen een nette prijs. Vlotte communicatie zoals het heurt, maar hoe het niet altijd gebeurd :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Eddio. Snelle communicatie, en pakketje was bombproof verpakt.
Aanrader! :+1:

1 like

Blind skateboards

:clown_face::grinning:

1 like

Vandaag kreeg ik een Seiko 5 Actus geleverd door @Eddio. Het is een horloge uit de categorie “misschien nog te redden maar anders goed voor onderdelen”. Dit wist ik natuurlijk al bij aankoop omdat dit prima was omschreven door Etienne.
Een leuk opknap project voor een heel leuk prijsje.
Dit is het tweede horloge dat ik bij Etienne heb gekocht en de ervaringen zijn wederom heel positief. Vriendelijke communicatie, snelle levering en een heel schappelijke prijs.

Groeten,

Coos

1 like

Vintage “gouwe” Seiko overgenomen van Etienne @Eddio Zeer prettige communicatie, Seiko beter dan beschrijving en verstuurd door zijn vriendin, wat wil je nog meer :grinning:
Mijn aanbeveling gaat richting Etienne :clap:t2:

1 like

Vandaag een oude quartz Seiko (‘what else’) mogen ontvangen van Etienne. Prettige communicatie en snelle bombproof verzending maken @Eddio een absolute aanrader, bedankt! :+1::+1:

1 like

Snelle deal kunnen sluiten met Etienne omtrent een horloge van een Japans merk (rara wat zou het zijn). Ik sluit me verder aan bij bovenstaande punten.