Eddio

Dit is geen koopervaring maar wel een ervaring met betrekking tot hoe @Eddio kennelijk zaken doet. Er volgt eerst een schuingedrukte alinea met voorkennis.

Eind augustus verkocht Eddio via het forum een Seiko, nl. deze 5126-8110 met serienr. 8N1803 (klik hier). Omdat ik het forumlid aan wie dit exemplaar is verkocht ken en geregeld spreek, ben ik ervan op de hoogte dat na die koop bleek dat het horloge een gebrek had: de bezel was niet aanwezig. Dat stond niet in de omschrijving maar het is door Eddio (voor zover ik weet) netjes opgelost door een vervangend horloge te leveren. Het horloge uit de advertentie ging dus retour afzender.

Sinds vandaag staat er een Seiko 5126-8110 met serienr. 8N1803 te koop op Marktplaats. Met een missende bezel.
Huh?

Navraag leerde dat hij zich hiervan bewust is. In mijn tweede bericht laat ik bewust overduidelijk blijken dat ik
a) actief ben op het forum en b) op de hoogte ben van de situatie met betrekking tot dit horloge.

Na de mededeling ‘Aangepast’ is de omschrijving niet compleet gemaakt maar is de verantwoordelijkheid bij de koper gelegd. Het geel gemarkeerde is namelijk toegevoegd. Toegegeven: dit is wel handig bekeken, want anders moet het weer netjes worden opgelost. En dan blijf je bezig.
image

De tweede helft van het gesprek.

Ik heb hem toch ruim een uur de tijd gegeven om ‘erover na te denken’, maar de advertentie is nog niet gecorrigeerd. Eddio, je bent natuurlijk niet het enige forumlid dat onder een alias op Marktplaats opereert. Ook ik gebruik daar niet mijn volledige naam. Maar dat betekent niet dat je zomaar dit soort dingen kunt uitspoken zonder daarop te worden aangesproken.

Ik zal in ieder geval nooit zaken met je doen, want ik vind dat dit niet door de beugel kan.

3 likes

@Mafkees
bedankt voor je zorgen, jammer dat je niet gezegd wie je nu was M.
Hierbij een foto van hoe mijn contact gaat met een geinteresseerde, oftewel niks aan de hand. Aan de tijd kun je zien dat ik deze keuze al genomen heb voorafgaande aan dit bericht. Ik heb wel even vanwege privacy de naam van de geinteresseerde weggehaald. Wel jammer dat je prive berichten zo openbaar zet zonder dit vooraf te melden, siert je niet

2 likes

Glycine overgedaan aan Eddio. Prima transactie en afspraken keurig na gekomen. 2e deal met Eddio en wat mij betreft aan te raden!

1 like

Een leuke Seiko (what else?:wink:) overgenomen van @Eddio , de staat zoals beschreven en tegen een nette prijs.
Fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar, wederom bedankt :handshake:

1 like

Vandaag een Glycine ontvangen van @Eddio.
Zeer goede communicatie en verzending.
Dikke aanrader👍

1 like

Net een super awesome Seiko Grand Quartz gekocht van Etienne aka @Eddio.

Prima communicatie en vlotte deal!

1 like

Een klushorloge over mogen nemen van Etienne @Eddio.
Erg prettige communicatie en snelle afhandeling.
Nu lekker aan de klus.

1 like

Top deal met @Eddio Tmex Q overgenomen met extra band. Smooth en snel afgehandeld dank

1 like

Onlangs mijn watchwinder verkocht aan @Eddio.
Bijzonder nette en vlotte no-nonsense transactie.

Immer wieder! :+1:t2:

1 like

Bandjes verkocht aan @Eddio.
Betaling geregeld binnen enkele seconden en netjes een berichtje bij binnenkomst. Top :+1:

1 like

Een KQ bandje van Etienne @Eddio overgenomen. Prima communicatie en snel verstuurd. Aanrader! :+1:

1 like

Vlak voor Koningsdagweekend van Etienne (@Eddio) een Casio 5610 ‘maak er een stalen horloge van’ verbouwsetdingetje overgenomen. Ik ga er later vandaag even mee klooien, kijken of ik het leuk vind.

Het was een soepel dealtje, vlotte communicatie
 keurig verpakt verzonden. Kortom, aanrader om van @Eddio iets over te nemen als hij weer eens wat leuks te koop zet. Dank je wel Etienne! :ok_hand:

1 like

Ik heb deze week een mooie Bulova van Etienne @Eddio overgenomen en die transactie is prima verlopen! Er werd snel en vriendelijk gecommuniceerd, en het horloge wat uitstekend verpakt verstuurd.

Tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Vorige week een mooie Jenny overgenomen van @Eddio. Deal ging soepel en het horloge is in perfecte staat :+1:

1 like

Vandaag een bulova van eddio binnen gekregen. Dat duurde even (ik doe niet aan electronisch bankieren, en toen ging er iets mis met een rekeningnummer) maar bij elke stap duidelijk communicatie aan beiden kanten. Prima koop.

Prima verkoper.

1 like

Horloge overgenomen van Eddio, leuke ontmoetingen prima deal. Ik zeg aanrader :+1:

Nog bedankt Etienne was leuk om op een terrasje gezellig over de hobby te kletsen.

Gister lang gekletst over horloges en een leuke ruildeal gesloten met @Eddio
Hele sympathieke kerel en zeker voor herhaling vatbaar om weer zaken mee te doen.
Bedankt!

1 like

Gisteren een Tudor verkocht aan forumlid @Eddio.
Het is goed zaken doen met Etienne. Veel draagplezier met deze knaller !

1 like

Gisteren dikke Aquadive Poseidon :yellow_heart: overgenomen van Etienne. Al jaren goed contact (door de :turtle: Fiffer) maar nog nooit wat aan elkaar verkocht.

Plaats van handelen wederom de zweedse :sweden: meubelgigant in Utrecht. Wel zo gepast aangezien dit horloge een LE colab met Poseidon is :whale:

@Eddio is een aanrader!

1 like

Goede ruil met Etienne (@Eddio) , prettig contact en snelle verzending, en een horloge in handen wat precies zo was als omschreven. Goede kerel om een deal mee te doen dus!

1 like