Eddio

Vorige week horloge aan @Eddio verkocht (eigenlijk teruggekocht, het betrof de hierboven genoemde Aquadive :yellow_heart::black_heart:). Soepele overdracht, vanwege :microbe: ditmaal niet bij de :sweden: meubelgigant maar in de entree van de welbekende (en essentiële!) Zaanse grootgrutter. In Vathors (of all places) en buiten regende het pijpestelen… Kan niet triester zou je kunnen zeggen, maar desalniettemin een heel leuk weerzien met Etienne!

Veel plezier ermee, bij jou ze beter op haar olek. Bedankt dat ik er een half jaartje op mocht passen en een zomer mee kon patsen :sunglasses:

1 like

Ik heb afgelopen week een horloge overgenomen van @Eddio.
De communicatie verliep ontspannen, vriendelijk en de koop was snel geregeld. Het horloge voldoet volledig aan de beschrijving en ik ben er blij mee.

1 like

Gisteren een leuke ruildeal gemaakt met @Eddio
Ik sluit me bij de positieve berichten aan. Gezellig gekletst, en een prima ervaring :+1:

1 like

@Eddio had het welbekende boek “A Man and His Watch” te koop staan voor een aantrekkelijke prijs. Ik had gelijk een PB gestuurd en al heel snel volgde er een reactie. De deal was snel gesloten.
Communicatie verloopt lekker vlot, Het boek was snel verzonden na betaling en kwam keurig en goed verpakt aan.
Prima zaken doen met Eddio!

1 like

Deze week een mooi horlogeboek gekocht van bekend forumlid @Eddio . Vandaag lag het boek in de bus. Perfect verpakt, boek in zeer mooie staat, vriendelijke communicatie en komt stipt zijn afspraak na.

Absoluut een aanrader om met @Eddio zaken te doen, maar dat wisten we uiteraard allang! Dank en tot een volgende keer! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Vandaag een bijzonder gezellige ontmoeting met @Eddio gehad, Etienne had een leuk café opgesnord voor onze transactie, en we hebben een leuk gesprek gehad over van alles en nog wat. Betaling en alles ging vlot en volgens afspraak, het was fijn zaken doen en ik hoop 'm zeker nog een keer te treffen. Hoe dan ook veel plezier van de Squale! Dank voor de koffie, overigens, Etienne. :+1:

Aanrader!

2 likes

Vandaag een horloge ontvangen van Etienne. De deal verliep vlug en ik heb het horloge heel keurig verpakt ontvangen. Het was erg fijn om zaken te doen!

1 like

Gisteren kwam mijn nieuwe aankoop binnen (prachtig Aquastar boek als aanloop op mijn incoming Aquastar deze week). Overgenomen van gerespecteerd forumlid Etienne @Eddio en razendsnel thuis mogen ontvangen.

Dit was een heel leuke deal voor mij! Boek is werkelijk als nieuw in de winkel, professioneel- en kogelvrij verpakt en zeer snel verzonden. Daarnaast was het contact uiterst prettig; efficiënt en vriendelijk. :ok_hand:

Dankjewel voor de leuke deal en heel graag weer tot een volgende aankoop! :blush:

1 like

Leuk Seiko project overgenomen van @Eddio
Prettig in de communicatie en goede afhandeling. Topper! Dank Etienne :+1:

1 like