Edit: Wat is er mis met.... een MINI turtle ?!

SARB033 every day of the week. Top horloge ga je zeker geen spijt van krijgen. Veel mooier dan een mini Turtle. Mark my words :wink:

Mooi horloge. Vind de prijs alleen erg aan de hoge kant. Zou dan altijd voor een normale Turtle gaan. Veel beter in balans. Ik vind die kroon op 3 uur bij de mini Turtle ook maar raar. Hadden ze van mij wel op 4 uur mogen doen, zoals bij veel andere Seiko duikers. Van dat glaasje boven de datum ben ik trouwens ook geen fan.

And guess what you ignorant cunt!

Incoming!!! Seiko Mini Turtle SRPC37

10 likes

Je kent jezelf in ieder geval erg goed. Eenheidsworst Prospex logo, ex-Seiko-fan etc etc etc bla bla bla… en waarschijnlijk kom je hierna ook nog met een reden waarom je in dit geval deze niet kon laten liggen en deze wel de heritage Seiko spirit heeft en deze dus wel móest kopen… Weet je waarom je deze koopt? Omdat er niks mis is met Seiko en/of Prospex logo. En dat weet jij ook wel.

Gefeliciteerd met je incoming👍

6 likes

Erg mooi Ralph! Van harte :+1:t2:
Maaarrr, waarom niet de blauwe of zelfs de Padi!? Wat meer kleur man, dat is wat er mist in jouw collectie…vind ik :smile:

1 like

Nog steeds allemaal hetzelfde. Blijft een bijeengeraapt zootje. Waarom dan nu toch gekocht?

De reden geeft ie, tegen zichzelf pratend, al aan.

1 like

Omdat deze toevallig in het blauwe gedeelte stond en een mooie ruil heb kunnen doen. Dan kun je niet te kieskeurig te zijn. En ik hou gewoon van zware duik horloges, can’t help it.

3 likes

Ik wilde of een SKX of een Turtle SRP777 of een Hamilton Khaki Field Mechanical No Date. De Mini Turtle kwam ik toevallig zo tegen en is naast de Shogun de enige van de automatische Seiko duikfamilie die ik nog niet gehad heb. Dus nog de moeite waard om te proberen. Weet ook niet of het een blijvertje gaat zijn. Maar ik wil eigenlijk een vakantie horloge side collectie. De Citizen NY0040 Promaster maakt daar vast onderdeel van uit. Idealiter komt daar nog een Hamilton Khaki Field Mechanical No Date ooit bij en of een Turtle SRP777.

2 likes

image

Just two or three pieces to take with me on a holiday. Duiker, field watch.

Ik had initieel gepland om mijn Citizen NY0040 Promaster te verkopen naar mijn vakantie in Sri Lanka. Maar hij is daarna ook nog 3x mee op wintersport geweest en ik wil hem niet meer kwijt.

4 likes

But when you go on holidays you should take your most precious watches because the best memories are made during a vacation. Vrij vertaald:

De beste momenten in je leven verdienen de beste horloges om de pols

1 like

3 likes

Ja dat is leuk en aardig maar ik loop niet graag in het buitenland met een horloge met een marktwaarde van 10k dollar rond. Plus ik wil op vakantie mijn geen zorgen maken over krasjes etc.

Laat RLC lekker RLCen

1 like

Ok. Dat snap ik. Ik heb geen horloges van 10k dollar

@Fate_Amenable_To_Change heeft een zeer uitgebreide en goeie review over de mini turtle geschreven die het lezen waard is.

1 like

Dus eigenlijk gewoon voor de heb :stuck_out_tongue:

(Is niks mis mee natuurlijk)

Voor mij blijven de bezwaren die je eerder aanstipte tegen de de mini Turtle nog steeds dezelfde; vooral die waterdruppel en die kroon op drie uur vind ik niks.

1 like

Mijn werkpaardje
Overgenomen een paar jaar terug zonder loep,bevalt echt prima,qua comfort als allround
Duidelijk afleesbaar ook in het donker

4 likes

Klopt, maar had nog een horloge in de verkoop zitten en dacht laat ik proberen een leuke ruil te doen. De andere partij was direct geïnteresseerd. Beide blij :blush::+1:
En als de mini Turtle niet mijn ding blijkt te zijn dan flipperen we hem weer vrolijk door.

1 like