Beste allemaal,
Voor manlief ben ik op zoek naar een mooi geschenk voor de geboorte van onze tweede dochter. Het plan is een mooi horloge met haar naam gegraveerd. Ik heb echter geen verstand van horloges… Althans, niet meer dan dat ik uitkom op een klassiek model met leren band… Van de genoemde merken heb ik een mooi model gezien. Ik heb een budget in gedachten van max 1000,00. Waar moet ik op letten en is er een groot verschil tussen deze merken?
Bedankt vast voor het meedenken. Groet, Marieke
Beste Marieke
De merken die je opgeeft zijn goede keuzes.
Best kan je ook de types opgeven zodat we je zo goed mogelijk kunnen adviseren
Mvg
Tissot of Hamilton hebben ook mooie horloges in deze prijs categorie. Ik zou in ieder geval gaan voor een mechanisch uurwerk.
Bijvoorbeeld deze Spirit of Liberty
Of iets boven budget de longiness Legend diver
Met een beetje zoeken kun je op Chrono24 wel een mooie Oris vinden voor dat bedrag.
Het is altijd lastig om voor iemand anders een horloge te kiezen.
De Victorinox Alliance vind ik altijd een fraaie klok in deze klasse. Ik zou zoals hierboven al aangehaald een mechanisch uurwerk kiezen, in dit geval de automatic.
Zou ook mijn voorkeur voor genoemde gelegenheid zijn. Vermoed alleen wat weinig ruimte om ook nog een gravering met naam en data te laten vermelden…
Toen ik de foto plaatste dacht ik, “Ik koop er zelf één”.
Voor eenzelfde gelegenheid?
Nee, gelukkig niet op mijn leeftijd.
Misschien kun je het ook wel in het glas van de zichtboden laten graveren of etsen.
Ja die Hamilton Spirit of Liberty zou ik graag cadeau krijgen.
Grt.
Buiten het klassieke ouwe heren segment heb je voor € 800,-
ook wat sportiefs met H3 Waterstof verlichting en automatic
daar heb je 'm.i. altijd plezier van.
grt. Gerard
Man, hou nou op om goedwillende mensen die troep aan te smeren.
Ook niet bepaald een klassiek model. Toch?
Luminox wat is daar troep aan dan ?
het zou me niks verbazen als ze nog hetzelfde uurwerk hebben ook