Nogmaals keuzes doorgelopen. Blijkbaar onbewust dan Edox toch een mooie lijn, waarvan de tweede en vierde een lichte voorkeur hebben.
Na zo’n bevalling ben ik even een aantal weken uit de roulatie… Een echt cadeau aanbieden met namen van de kinderen heeft voor mij wel de voorkeur. En ik heb ook echt wel het vertrouwen dat ik hierin een goede keuze kan maken.
Hoi,
Erg leuk dat je hem wilt verrassen met een horloge. Ik weet dat de gemiddelde persoon lang niet zo kritisch is als dit selecte groepje horlogefanaten, maar toch zijn er 1001 verschillende designs en kan het kleinste detail al uit de smaak vallen. Helemaal bij een enorm duur horloge van €1000 moet alles naar wens zijn.
Mijn advies is om je man te verrassen met je geplande cadeau, en dan samen naar juweliers te gaan om het perfecte horloge uit te kiezen. Dit kan je ook nog eens combineren met een bezoekje aan een leuke stad bijvoorbeeld
Succes in ieder geval!
Edit: ik lees nu je laatste reactie pas. Als je de aanschaf echt volledig als verrassing wilt doen zou ik wel focussen op de bekende merken. Genoeg tips langsgekomen.
Hierbij nog een andere Certina als suggestie: een DS First Day Date. In mijn ogen een mooie combinatie tussen klassiek en sportief. Zelf heb ik de zwarte variant met stalen band, en die bevalt mij enorm!
Enne. Wanneer je er uit bent. Wij horen natuurlijk graag welke het uiteindelijk geworden is!
Ik zou ook even kijken welke afmeting/diameter zijn huidige horloges hebben. Straks geef je hem er een die bv veel te groot of te klein is. Klassieke horloges zijn er al vanaf 34 mm. Maar misschien vindt hij 40 mm prettiger dragen.
Dit is ook een mooie klassieker:
Swiss made, automatic, met 10 ATM goed waterdicht, zeer solide en met 38mm een moderne afmeting.
Dit is de link:
http://www.hamiltonwatch.com/nl/collection/khaki/field/auto-38mm/h70455533
Ook verkrijgbaar met crèmekleurige wijzerplaat.
En voor de prijs een erg mooi en kwalitatief goed horloge.
Grt.
Edox is zeker een goede keuze ( Let op de schommelende prijzen ), maar zoals reeds eerder aangegeven kan je bij Cr. Ward blijkbaar je horloge af fabriek laten graveren dat is ook iets om in overweging te nemen. Ofschoon dit merk totaal niet mijn keuze zou zijn op design gebied hoor ik wel veel goeds over de kwaliteit. Mocht het naar de smaak van je man zijn dan kan je altijd een mailtje sturen naar ze, de vrouw van de eigenaar is Nederlands.
Als hij Breitling mooi vind, een gebruikte Aerospace of Chronomat moet met een btje zoeken toch wel rond dat budget te vinden zijn? (1.000-1.500 ongeveer) (tenminste paar jaar terug maar Breitling prijzen zijn volgens mij vrij stabiel)
Los van wat je aanschaft, als het gegraveerd wordt, is het voor je partner onvervangbaar en heeft het eeuwigheidswaarde. Een dergelijk symbolisch horloge kan imho alleen maar een automaat zijn, absoluut geen quartz.
Just my two cents
Veel succes!
Voor een nieuw mensje koop je natuurlijk geen tweedehands horloge, is dit geen leuk klokje? edox heartbeat
Dat is zeker een mooie Victorinox. Ik ben zelf ook de trotse bezitter van deze klok.
En wat dacht u van een Meistersinger schitterend horloge met geschiedenis en karakter en evt bij slechte tijden een waardevastheid voor €1000k zijn er diverse mooie te vinden.
3jaar en 5 maanden later
Ik had hem al verwijderd. (Te laat)