Edox only

Dat is zeer uitgebreid. Leuk om te lezen overigens.

bedankt!

1 like

6 likes

4 likes

Net gekocht een nieuwe Les Vauberts Annual Calandar in staal met zwarte wijzerplaat. Kennelijk een uitloopmodel, want wordt nieuw niet meer als zodanig aangeboden door Edox zelf. Mijn enige quartz, maar dat is hier ook wel fijn omdat het correct instellen van de maandstand best wat moeite kost en dat hoeft dan theoretisch maar 1x te gebeuren per batterij. Draagt fijn, want lekker platte kast.

3 likes

Stijlvol en leuk caliber met maanfase en analoge dag en datum :ok_hand:t3:

1 like

En ook nog weeknummer cq. maand. Al die complicaties tegelijk kom je niet zo vaak tegen. In elk geval toch niet voor zo’n scherpe prijs.

1 like

Weeknummers inderdaad ook wel handig voor op kantoor :grin:

Neptunian.
Mooi, maar wel wat (te) chuncky.
Krijgt daardoor minder draagtijd

6 likes

21 jaar geleden gekocht en nog steeds mooi…

4 likes

7 likes

4 likes

Heel mooi horloge.
Net even anders.

Aan de Edox kenners/liefhebbers; mijn opa, die horlogemaker was in Den Haag, droeg vroeger altijd onderstaand horloge. Nu kan ik zelf erg weinig vinden over vintage Edox horloges dus ik dacht even hier proberen. Kan iemand mij vertellen welk model dit is? Misschien met een modelreferentie?

3 likes

Best wel goede aanbieding.

Deze zojuist verkregen! Mooi horloge, loopt top alleen is de band bij de aanzet nogal stug waardoor hij op mijn vrij smalle polsen wat minder goed valt. Leren bandje vinden zal lastig worden ivm de hoek van de lugs, iemand een idee?

3 likes

4 likes

3 likes

eentje uit de oude doos

6 likes

3 likes

Deze twee onlangs als lotje gekocht.
Na het verhelpen van een kleine storing aan de delfin, poetsbeurtje en verse bandjes zijn ze klaar voor een volgende ronde

9 likes