Edox only

Neptunian.
Mooi, maar wel wat (te) chuncky.
Krijgt daardoor minder draagtijd

6 likes

21 jaar geleden gekocht en nog steeds mooi…

4 likes

7 likes

4 likes

Heel mooi horloge.
Net even anders.

Aan de Edox kenners/liefhebbers; mijn opa, die horlogemaker was in Den Haag, droeg vroeger altijd onderstaand horloge. Nu kan ik zelf erg weinig vinden over vintage Edox horloges dus ik dacht even hier proberen. Kan iemand mij vertellen welk model dit is? Misschien met een modelreferentie?

3 likes

Best wel goede aanbieding.

Deze zojuist verkregen! Mooi horloge, loopt top alleen is de band bij de aanzet nogal stug waardoor hij op mijn vrij smalle polsen wat minder goed valt. Leren bandje vinden zal lastig worden ivm de hoek van de lugs, iemand een idee?

3 likes

4 likes

3 likes

eentje uit de oude doos

6 likes

3 likes

Deze twee onlangs als lotje gekocht.
Na het verhelpen van een kleine storing aan de delfin, poetsbeurtje en verse bandjes zijn ze klaar voor een volgende ronde

9 likes

Ik was nog niet overtuigd van deze Edox met oranje accenten. Maar tijdens het invullen van het retourformulier zag ik dat deze Edox eigenlijk een prima match is met mijn nieuwe trui (en jas). Ik geef m toch nog een keer de kans.

8 likes

Rest in Peace

Edox,

Hij leek het te doen, nieuw bandje erop gezet en gaan, maar hij bleek toch niet lekker meer te lopen. Hij is opgestuurd en bij terugkomt het bericht erbij dat er door derden aan geprutst is en er teveel slijtage en ellende in zat om er nog iets mee te kunnen.
Ik vind het een heel mooi klokje, maar helaas mag het niet zo zijn.

I

3 likes

Vorige week een Hydro-sub overgenomen van een mede forumlid. Erg mooi horloge en draagt op mijn smalle pols toch comfortabel.

4 likes

Gefeliciteerd !
Leuk dat je hem hebt overgenomen.
Zijn echt prachtige horloges.
Ik heb ze ook.

2 likes

Jongens wat is het toch rustig hier! Even een Big Date op deze schrikkeldag, dat hoort wel vind ik.

En wat is deze dial toch prachtig…

6 likes

4 likes

Mooi horloge

1 like