Edox only

9 likes

Leuk model :wink:

9 likes

Zekers :smiley:

4 likes

Opa’s oude Edox die ik via mijn moeder heb mogen erven voorzien van een nieuwe batterij. Moet nog wel een nieuw glaasje op en er zitten wat stofjes op de wijzerplaat, even een adresje voor vinden om hem weer wat netter te maken. @PeterLC iets voor jou wanneer ik de omega weer eens voor een batterijtje breng?

4 likes

Glaasje is mineraal, is wel saffier voor te vinden. Batterij-contact wat mottig maar gaat nog. Volledige service is een optie, maar eerst eens kijken. Hoop groene meuk moet er ook af, dus ultrasoon voor kast en spacer. Batterij niet met je handen aangeraakt hoop ik? :face_with_monocle: :face_with_raised_eyebrow: :innocent: Die gaat er sowieso weer uit als ik hem aanpak. Batterij-wissel is standaard procedure bij elke kwarts-interventie. :wink: plm. 1 euro inkoop per stuk, MuRata (Japan)

2 likes

Inmiddels het nest verlaten, maar was wel een fijn horloge, die Delfin

8 likes

Very nice! Mijn klappert van enkele dagen terug dan nog maar een keer - vandaag verzuimd een goede zon-foto te maken. Komt nog wel. Ook een Delfin trouwens; een duikhorloge dat geen duikhorloge probeert te zijn… …is wat fors voor mij maar ik moest en zou hem hebben, en ben er nog steeds blij mee. Na een kleine afregelbeurt weliswaar (liep 23s./24h plus, vers uit de doos…).

7 likes

Dat zou jammer zijn…

Mijn Edox chrono offshore class 1 of 2 ?

Ligt al sinds 2013 in zijn orginele doos, ( batterij er uit gehaald) nauwelijks gebruikt.
Moet eigenlijk eens in gebruik worden genomen

Wel een zwaar degelijk horloge en voor mijn pols iets te robust misschien🤔

3 likes

Gefeliciteerd met uw pensioen, hoop ik ooit ook aan te beginnen, liefst een beetje op tijd zodat ik nog wat leuke dingen kan doen met horloges of zo😁

Voor het potje voetbal van vanavond de toepasselijke skydiver omgedaan

5 likes

5 likes

Vandaag deze oldskool Edox in bezit gekregen.
Heel blij mee. Klassiek en eenvoudig. Love it!

9 likes

Mooi ‘lettertype’!

Blijft een prachtig merk met een goede afwerking. Toch blijft deze te vaak in de horlogedoos. Vandaag mag die om de pols!

8 likes

Eentje die al lang in het bezit is van mijn vader.
Ref moet ik nog eens nagaan.

4 likes

In het echt is ie eigenlijk veel mooier. In de zon heerlijke sunburst op de blauwe wijzerplaat, in het donker lijkt het wel zwart.

Wel jammer dat er toch relatief weinig Edox horloges op HF rond lijken te zwerven.

8 likes

4 likes

Zolang ie niet opvalt in 't blauw, hou ik 'm…

7 likes