Ik heb weer een NA hoor… Het verrast me dat ik deze variant nog niet ben tegen gekomen op HF.
Het is toch een bijzondere met een gradient wijzerplaat, gelukkig een no-date (voor mij een pré bij een automaat) en goudkleurige wijzers.
De kast is van brons dus krijgt patina, heeft 2mm dik AR saffier en is met 11,5mm behoorlijk dun voor een 300m automaat duiker. Hij is met 42mm een draagbare compacte maat voor een duiker. En dan heeft 'ie ook nog een keramische bezel.
Hij komt met twee bandjes, bruin en zwart in een leren rol. Hij is gelimiteerd tot 555 stuks.
Een feest rond de pols, deze (echt) bronzen kast met prachtige details zoals de flinterdunne gouden lijn rond de indices en de wijzerplaat met lichte fading.
Aan het voorbereiden op een kinderverjaardag in een schreeuwpaleis. Twijfelde tussen een onverwoestbare gshock of robuuste edox. Het is de laatste geworden
Stiekem eigenlijk een heel erg leuk horloge. Titanium, goede waterdichtheid (500m), ceramic bezel, helium escape valve, ETA 7750 day/date chrono, tachymeter rehaut, applied markers, leuke dial. Het enige minpunt is de brakke lume. My god, echt onzichtbaar. Verder, dikke prima. Droeg 'm met veel plezier in Mexico: goed strandhorloge. 45mm groot? welnee.