Edox FTW
Heeft iemand een idee van de waarde van deze Edox ?
Ze is waarschijnlijk van 2012 of 2013 en ik overweeg deze t.z.t. uit mijn horloge verzameling weg te doen.
Eigenlijk nooit gedragen want het is voor mij een wat groot horloge.
Ik kan niet precies het zelfde horloge op internet vinden voor een prijsindicatie. Het lijkt wel of Edox maar een paar horloges maakt en dan een nieuw model maakt dat er veel op lijkt.
Het heet een chrono offshore
Het merk wat nergens tussen uit springt - maar in al die jaren van bestaan ( 140 jaar!) veel tijdloze modellen heeft gebracht
Deze klassieke big-date chrono heb ik al vele jaren en verveelt nooit

Ik zie deze op Chrono24 voor 380 tot 500 euro gaan, afhankelijk van de specifieke versie. Deze zie ik voor zo’n 500 euro gaan.
Thanks
Heeeeel donker groen
Zojuist bij https://horlogeoutlet.nl/ een Edox met Moonphase besteld, volgens de website van Horloge Outlet (zie boven aan de pagina van HF) zou ik het horloge morgen al in huis moeten hebben😀,ben heel benieuwd.
Ik houd jullie op de hoogte, ben heel benieuwd naar deze Edox, ik weet dat het een heel oud merk is en er zit als ik het goed heb, een mooi ETA Quartz uurwerk in.
Leuk Hans. Ben benieuwd welke het is geworden. Hier ook net m’n eerste Edox in huis en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit.
Ja die Hydro-Subs zijn leuk!