Ik vind ze beiden cool. De Porsche zit in de lineage van orfina, iwc, top gun, en dat trekt me wel. Alleen die integrated bracelet staat me echt ernstig tegen (daar waar de edox 1-1.5mm te dik is).
Wat titanium chrono’s betreff heb ik de
sinn ezm10, (pilot center minute chrono,44mm x 15mm)
tutima m2 nato (pilot center minute chrono,45.5mm x 16mm)
oris prodiver chrono (diver chrono 51mm x 18mm)
ball spacemaster (gmt chrono, 46mm x 19mm)
omega hb-sia speedmaster (gmt chrono 41mm x 15mm)
en een iwc GST (pilot chrono 40mm x 14mm)
De edox zou een vervanger/aanvulling kunnen zijn ip de oris en ball, ee PD op de IWC. De edox vind ik mooier, maar te dik, en weet niet in hoeverre het merk hetzelfde uhm… aanzien geniet als oris, hamilton, of zelfs porsche design, met al diens historie. Voor mij telt dat ook wel.
Ik denk dat jou versie niet de integrated bracelet heeft (klopt dat? Ik zie lugs?). De versie die ik denk te willen heeft dat niet, en n butterfly clasp (wat ik verschrikkelijk vind).
Ik ben geen fan van beide…de Edox is te druk en de PD heeft heel weinig uitstraling in tegenstelling tot andere modellen van PD…ik zou altijd kiezen voor de PD…maar dat is mijn gevoel, succes met de keuze!
jep, op de PD van brava. De looks en de harmonie vind ik een betere match…voor mijn part heeft het horloge van brava een geslaagde mix van looks en snelheid door de geslaagde combo, meer in lijn met mijn gevoel van PD.