Een 38/40 mm duiker?

Ah oké, bedankt. Zal er naar kijken, vind zeker de ray mooi.

1 like

Ik had een Invicta 8926ob, die had al hele fijne afmetingen maar Invicta wil je niet begreep ik net.
Andere optie is een steinhart 39mm, ik heb die sinds gisteren en dat is écht de perfecte grootte voor mij, maar wel vanaf zo’n 380€…
Als je dat hommage gehalte geen probleem vindt en gewoon een heel goed horloge wil, zou ik zo’n steinhart kopen, echt een ander kwaliteits niveau.

Succes

Ps die zwarte Ray van mij stond te koop afgelopen week… ik heb hem maar weggehaald omdat ik bang was dat ik spijt zou krijgen, maar nu ik de steinhart GMT heb denk ik niet dat er nog vaak andere duikers zullen worden gedragen bij mij.

1 like

Of de 40mm Dan Henry duiker, beetje meer vintage vibe.

Past beter binnen je budget ook.

6 likes

4 voorbeelden:

3 likes

Als je die Tutima van de markt had geplukt, dan was je in het bezit geweest een van de dunste 40mm military divers ooit.

3 likes

Kan niet lang duren voordat die weer beschikbaar is. :wink:

@royke74

4 likes

Oeioei die Dan Henry is mooi, doe dat nu niet…
ik wil even niets meer kopen🤩

3 likes

Reken daar maar niet op… heerlijk ding is t

12 likes

Ik zit ook serieus de Steinhart te overwegen, prachtige horloge. Daar heb ik het wel voor over.

Wat een plaatje :heart_eyes:

Wauw, dat is echt een hele mooie!

Mijn suggestie is een Citizen NY0040.

1 like

Goed om te horen. :+1:

1 like

De mini Turtle schijnt kleiner te vallen dan een SKX vanwege de kortere lugwidth.

1 like

Lekker man. Is die van @Motormuis niet beter geschikt voor die pols van je?

2 likes

Ik vind het ook lariekoek. Mijn vrouw had ook een SKX013 en zat goed aan de pols. Een andere Seiko duiker van 38mm met solar heeft ervoor gezorgd dat de SKX013 wegging, maar niet de verhoudingen of iets dergelijks.

Dit zijn misschien ook opties (quarz/solar) titanium, super licht dus.
SBDN series

4 likes

Tsja… ook super mooi. Ik wilde een tool/duik vervanger als beater voor mijn 40mm 65 dus dit leek me wel wat. Vond het model destijds (en nog) van @Motormuis al geweldig :+1:

1 like

Oris sixty five

6 likes

Chr Ward Trident Pro 38 mm

8 likes

Klaar

2 likes

Beschikbare budget is €300.
Oris 65 gaat dan niet lukken.

1 like