Een activity tracker naast je "luxe" horloge

Ja hier zit denk ik het verschil, ik zie het als activity tracker om een beetje in de gaten te houden hoe (niet) actief je bent en daar wat trends uit te halen. Alleen bij het sporten een horloge dragen is natuurlijk een prima alternatief maar voldoet niet aan mijn wensen.

1 like

er zijn wel mooie opties als je net een ander merk wil, withings maakt mooie ā€œhorlogesā€ voor een smartwatch. Dit is hun duiker, ze hebben ook een dresser

Garmin heeft nu de instinct die verdacht veel op een G-Shock lijkt, moet net je smaak zijn maar meer horloge

De whoop band heeft mooie discrete opties, zit je dacht ik wel aan een abonnement vast

Oura ring schijnt ook wel goed te zijn

1 like

Mooie oplossingen, ik ben juist op zoek naar iets wat niet op een horloge lijkt om naast de datejust/speedmaster te dragen.

de genoemde oura ring en de whoop band zijn het beste ervoor zonder op te vallen

1 like

Garmin heeft ook een Vivosmart die smal is. Lijkt meer op een armbandje dan een horloge. De Vivosmart 5 is de ā€˜breedsteā€™ met 11mm.

1 like

Heeft iemand op het forum ervaring met de oura ring of de whoo? Met name naar de integratie met je Apple HealthKit ben ik benieuwd.

Hier een foto van techcrunch

2 likes

Ik draag al jaren rechts een activity tracker eerst een Polar loop en nu sinds anderhalf jaar een galaxy fit 2.
Nooit veel vragen over gehad. Links uiteraard een echt horloge.

2 likes

Ik gebruik al meer dan een jaar de WHOOP. Bevalt heel goed. Als wat wilt weten, weet je me te vinden :wink:

1 like

Draag een Apple Watch ultra voor hardlopen etc eigenlijk draag ik die ook tijdens het slapen. Maar als ik naar werk ga of uit dan doe ik een klassiek horloge om. Ik hoef dan niet constant notificaties om de oren te krijgen.

1 like

Ha zelfde hier. Heb hem nog steeds liggen ergens in een lade.

1 like

jij zoekt een https://ouraring.com/ of je moet gaan ā€˜double wristenā€™ :slight_smile:

zo, topic kan weer dicht.

Een fijne dag!

3 likes

Ik heb er een, perfect!

1 like

Net als anderen draag ik mijn Fitbit rechts en mijn horloge links. Even wennen maar inmiddels weet ik niet beter.:slightly_smiling_face:

2 likes

Deze lees ik even mee!

Zeer geĆÆnteresseerd in een activity tracker die niet op een horloge lijkt. De Oura ring lijkt het beste bij me te passen. Ik hoop dat er mensen op het forum zijn die zoā€™n ring hebben en de ervaringen willen delen.

1 like

Misschien kan je er wat over vertellen? Goeie integratie met de HealthKit van Apple?

Gewoon doen. Ik draag de Sub links, MoonSwatch rechts en een Oura ring waar het bloed sneller stroomt.

5 likes

Als het puur om het tracken van data gaat, kan je hem om je enkel dragen!

4 likes

Haha, wat is erger? Dat je een doublewrister bent of dat je een enkelband moet dragen :joy:

2 likes

Waarom zou je dat willen bijhouden? Om verbeteringen te meten?

2 likes

Ik denk dat je online wat uitgebreidere reviews hierover kan vinden. Daarnaast kan je eventueel ook kijken of je dit niet met je telefoon kan doen, aangezien je het niet voor sporten gaat gebruiken.

1 like