Een bijzondere Koningsdag ochtend…

Het was vroeg… Eigenlijk te vroeg… De kinderen wilde hun spullen verkopen en ik natuurlijk was ik de aangewezen persoon om de auto vol te laden en deze spullen s’morgens heel vroeg op een strategische plek in het park uit te stallen.
Omstreeks 6:30 uur stond ik bij het desbetreffende park… Midden in een woonwijk.
Natuurlijk was er niemand. Officieel mocht je blijkbaar ook pas vanaf 8 uur opbouwen aangezien het om 9 uur ‘begon’.
Heel even getwijfeld om naar het Goffertpark te rijden, maar aangezien we 3 kleine kinderen hebben en er op het park waar ik op dat moment stond er speciaal dingen te doen waren voor kinderen besloten om hier alles op mijn gemak uit te stallen.
Omstreeks 7:15 uur 3 knuffels verkocht aan een vrouw die haar hond uitliet en nieuwe knuffels zocht voor haar hond :rofl:

Omstreeks 7:20 uur kwam er (eindelijk) een mede verkoper aangelopen.
Na een kort praatje viel mijn oog op 2 horloge doosjes.
En dan niet gewone horloge doosjes, maar de Omega x Swatch horloge doosjes.
Meneer had de modellen Mission to Uranus en de Mission to Mars bij zich die hij op de vrijmarkt wilde gaan verkopen. Reden: Hij en zijn zoon konden niet aan het gewicht wennen.
Aangezien ik de Mission to Uranus al heb had ik interesse in de Mission to Mars (Ondertussen snel een Whatsapp bericht in de groepsapp voor de Voorraad gedaan of iemand de Mission to Uranus wilde) en meneer wilde hier 300 euro voor hebben.
Gevraagd of ik ze beide mocht overnemen voor 600 euro maar meneer wilde even wachten met de Mission to Uranus omdat deze van zijn zoon was.

Nu zullen sommige het raar / dom vinden dat ik 50 euro meer heb betaald aangezien ze ‘gewoon’ te koop zijn (als er voorraad is) maar ik vind 50 euro meer absoluut reëel aangezien ik ongeveer een uur van Amsterdam af woon en als ik überhaupt op tijd ben als er voorraad is ik die 50 euro ook bijna kwijt ben aan benzine, parkeren en vrije tijd.

Helaas heb ik de Mission to Uranus niet weten te bemachtigen want toen zijn zoon er eindelijk was toen bleek wel dat die meer op internet zit dan zijn vader en hij 300 euro te weinig vond.
Uiteindelijk heeft iemand het horloge voor 360 euro gekocht.

Lang verhaal, kort: Na een lange, maar gezellige dag (en een verband hoofd) heb ik er een leuk horloge bij :ok_hand:t4:

80 likes

Leuk verhaal. Dit is echte wel het laatste dat je verwacht om op een vrijmarkt te scoren. De 50 euro extra lijkt me heel redelijk op dit moment.
Je schrijft dat ze niet konden wennen aan het gewicht. Ik neem aan het gebrek aan gewicht ?

5 likes

Leuke mazzel, dat je ze zo te pakken hebt gekregen. Moest zo zijn natuurlijk.

1 like

Kijk zo kom je zo’n dag met een goed gevoel door ,toch ?
Proficiat :+1:

1 like

Leuke koop voor een prima meeprijsje :sunglasses:

1 like

Mooie score

1 like

Dat gaat snel! Nu al op de rommelmarkt verkrijgbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:
Grapje hoor, gefeliciteerd met de aanwinst

4 likes

Zaten de originele bandjes er ook bij?

1 like

Heel scherp! Inderdaad het gebrek aan gewicht :rofl:

2 likes

Ja alles zat er bij! Zelfs de aankoopbon waar toch echt duidelijk 250 euro stond… Helaas trapte hij daar niet in

1 like

Haha, ja wel het laatste dat je verwacht te scoren op een vrijmarkt. :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi bandje op de Mars :sunglasses:

1 like

Briljant toch! Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gewoon met zijn tweetjes aan de pols. Houden zo.

1 like

Gewoon omdat het kan haha

Absoluut! Thanks!

Hahahaha! Inderdaad! :rofl:

2 likes

Als eerste gefeliciteerd natuurlijk met je NA, ik moest echt lachen toen ik dat las. Vooral omdat er zoveel mensen al een dag van te voren voor de winkel gingen liggen. En dan scoor jij het horloge om 6.30 uur en die €50,00 had je idd zo kwijt geweest in Amsterdam.
Wens je veel plezier met je horloge en als je hem te licht vindt kan je er altijd nog wat loodjes aan hangen :ok_hand: :+1:

Ik had eerlijk gezegd verwacht er meer te vinden, vooral voor de gelukzoekers onder ons.

1 like

Best een bijzonder verhaal… Had nog best amusant kunnen worden als het horloge niet door jou gekocht werd maar aangeboden op een kleedje…

“Meneer meneer hoeveel wilt u voor dat horloge…”

300 euro… :joy::joy:

1 like