Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Het origineel kost €15 en toch heeft iemand de moeite genomen er een replica van te maken.

1 like

En voor 20 euro heeft iemand toch een tijd lol gehad met “zoek de 16 verschillen”. Ik heb aanzienlijk meer uitgegeven aan van die Photoplay kasten en ik heb het vermoeden dat ik minder speeeltijd heb gehad…

1 like

Ik reageer toch even. Deze was niet van mij en is door de eigenaar vrijwel direct weer uit de verkoop gehaald.

Ik snap wel dat er op HF altijd haters zullen zijn (zeker vanachter een toetsenbord want oh oh wat zijn we dan flink) maar dat zijn of worden toch geen klanten van mij.

Dus laten we het lekker weer over leuke dingen hebben: onze gezamenlijke hobby en iedereen een beetje in zijn waarde laten :muscle:t2:

25 likes

En zo is het, het gebeurt vaak dat namen gebruikt worden, heb mijn naam ook al op veilingen en verkoopkanalen gezien. Deze worden gebruikt omdat je hele goede recensies hebt zodat het kl…volk het dan makkelijker verkoopt omdat ze zogezegd betrouwbaar zijn. We zullen voor deze negatievelingen hier hun naam gebruiken op andere kanalen en daar eens lekker over te keer gaan.
Je kunt voordat je schrijft eens controleren of het wel van wie was, heel simpel te doen maar kost een paar minuten ( je moet natuurlijk verifiëren ) en daardoor komen de negatieve verhalen in de wereld, als je ergens anders had gewoond ( land ) was je misschien aangeklaagd voor smaad . Misschien bij sommige van jullie eens goed tekeer gaan over jullie op sociaal media ?
En uiteraard zullen jullie zelf bij andere die dit lezen een paar punten minder waard zijn.

1 like

Dus laten we het lekker weer over leuke dingen hebben: onze gezamenlijke hobby en iedereen een beetje in zijn waarde laten :muscle:t2:

Daar ben ik het volledig mee eens.

En nu wil ik ook een Moonswatch. Die Mercurius vind ik stiekem toch wel sexy voor erbij.

Footoooo’s

2 likes

Veel te vroeg spullen uitladen voor de vrijmarkt heeft ook zijn voordelen…

9 likes

Double trouble! En idd, redelijke meerprijs. Ik vind zelf trouwens het lichte gewicht erg prettig dragen, maar different strokes for different folks.

1 like

Ik dus ook! Draagt heerlijk!

Groot gelijk!

1 like

Moonswatch x Horus

26 likes

Ziet er heel cool uit! Beetje speels, past perfect bij Swatch. Door jouw foto’s is de Neptune misschien toch mijn favoriet geworden boven de Jupiter.

1 like

@WristCandy
Even voor mijn beleving, alle advertenties onder deze naam zijn dus niet van jou?
Want het is zeker wel allemaal de zelfde aanbieder.

5 likes

Ik denk dat @WristCandy bedoelde dat deze in consignatie/namens iemand anders verkocht werd, en dus niet zijn eigen handelswaar was.

Gap, doe ff rustig man. We praten hier over een horloge van plastic. Laat iemand anders ook zijn centjes verdienen, hij doet er toch niemand kwaad mee. Aan jou of je er wel of niet koopt, zal een ander niks interesseren.

Kijk/ga naar buiten en geniet van het mooie weer, daar heb je meer aan dan iemand een graaier noemen. :sunglasses:.

Anno 2022 zitten we in een gekke tijd. Belangrijke zaken worden te weinig gewaardeerd (zorg personeel) en nutteloze zaken worden overgewaardeerd (Omega Swatch). Is niks aan te doen, maar zo gaan dingen nou eenmaal.

Ik wil ook graag een Sub voor een normale prijs. Moet ik iedereen die er iets op wil verdienen, een graaier noemen? Nee, ik zou hetzelfde doen als ik er eenmaal eentje heb.

4 likes

:popcorn:

4 likes

Goede eerste post op HF

7 likes

Kort maar krachtig

Wat maakt hem een scalper dan? Dan heb je het toch over veel volume van hetzelfde bv een PS5 niet een paar losse items zoals deze horloges.
Is iedere niet AD dan ook een scalper ?

1 like

Is dat niet letterlijk iedere horloge handelaar? Dat zegt meer over de hobby dan over die ene persoon. Als hij het niet doet dan een ander wel. Het probleem licht bij de makers van de horloges