Double trouble! En idd, redelijke meerprijs. Ik vind zelf trouwens het lichte gewicht erg prettig dragen, maar different strokes for different folks.
Ik dus ook! Draagt heerlijk!
Groot gelijk!
Ziet er heel cool uit! Beetje speels, past perfect bij Swatch. Door jouw foto’s is de Neptune misschien toch mijn favoriet geworden boven de Jupiter.
@WristCandy
Even voor mijn beleving, alle advertenties onder deze naam zijn dus niet van jou?
Want het is zeker wel allemaal de zelfde aanbieder.
Ik denk dat @WristCandy bedoelde dat deze in consignatie/namens iemand anders verkocht werd, en dus niet zijn eigen handelswaar was.
Gap, doe ff rustig man. We praten hier over een horloge van plastic. Laat iemand anders ook zijn centjes verdienen, hij doet er toch niemand kwaad mee. Aan jou of je er wel of niet koopt, zal een ander niks interesseren.
Kijk/ga naar buiten en geniet van het mooie weer, daar heb je meer aan dan iemand een graaier noemen. .
Anno 2022 zitten we in een gekke tijd. Belangrijke zaken worden te weinig gewaardeerd (zorg personeel) en nutteloze zaken worden overgewaardeerd (Omega Swatch). Is niks aan te doen, maar zo gaan dingen nou eenmaal.
Ik wil ook graag een Sub voor een normale prijs. Moet ik iedereen die er iets op wil verdienen, een graaier noemen? Nee, ik zou hetzelfde doen als ik er eenmaal eentje heb.
Goede eerste post op HF
Kort maar krachtig
Wat maakt hem een scalper dan? Dan heb je het toch over veel volume van hetzelfde bv een PS5 niet een paar losse items zoals deze horloges.
Is iedere niet AD dan ook een scalper ?
Is dat niet letterlijk iedere horloge handelaar? Dat zegt meer over de hobby dan over die ene persoon. Als hij het niet doet dan een ander wel. Het probleem licht bij de makers van de horloges
Het opkopen van dingen die moeilijk verkrijgbaar zijn om ze vervolgens voor een veeeeel hogere prijs te verkopen maakt je een scalper. En tuurlijk mag hij doen, volkomen legaal. Maar als je dan over het woordje scalper valt, ga dan bij jezelf na of je het een ethische manier van geld verdienen vind. En ga dan vooral als scalper geen onzinverhaal op een forum zitten ophangen over haters en hoe goed je wel niet bezig bent.
Nee, scalpers maken specifiek misbruik van schaarste om monsterwinsten te behalen. Dat is zeker niet zo bij elke handelaar.
Jij bent voorlopig voorzien zeker?
Tja, ligt een beetje op het kantelpunt van is het ethisch of niet.
Ik dacht serieus dat je dan veel volume moest verhandelen.
Concertkaartjes of PS5’s dat soort shit.
Niet een paar horloges van verschillende merken.
Als hij nou belachelijk veel moonwatches had gekocht en door verkocht dan snapte ik het scalpen wel.
Ja, batman kopen Nils?
I meek spezial preis vor jou.
Hoezo is daar volume voor nodig? Als jij één moeilijk te krijgen kaartje weet te bemachtigen met als enig doel om hem voor 4x zoveel door te verkopen ben je wat mij betreft net zo goed een scalper.
Maar uiteindelijk is iedere handelaar uit op geld, het is geen liefdadigheidswerk. Geen enkele handelaar gaat een rolex voor 100 euro boven list verkopen als de rest van de wereld hem voor het dubbele verkoopt. Dan ben je dief van je eigen portemonnee. Als er mensen zijn die dat er voor over hebben dan is dat aan hun om die (domme) beslissing te maken