Tja lijkt wel een swatchomega bandje
Hij gaat geloof ik Auschwitz bezoeken deze week, dan draait hij wel bij…
Had geen 20mm meer liggen. Draagt wel heerlijk op een nato.
Pluto is echt cool!
En deze geven niet af
linkje naar het artikel
Dus even voor de goede orde: er is een Moonwatch, een plastic MoonSwatch en nu ook een leplica plastic MoonSwatch?
Straks volop online voor € 50?
Ze duiken vast wel op bij Ali Express: Amego, Omage…
Sumsang telefoons bestaan ook …
nee er is een moonswatch, een bioceramische moonswatch en een plastic moonswatch
FTFY
Ik ben de kluts een beetje kwijt, weekje niet meer naar gekeken. Voorraad is nog steeds waardeloos en ze gaan nog steeds voor dubbele prijs op Ebay? :dash:
Leuk tegeltje opgezocht hoor
En voor 20 euro heeft iemand toch een tijd lol gehad met “zoek de 16 verschillen”. Ik heb aanzienlijk meer uitgegeven aan van die Photoplay kasten en ik heb het vermoeden dat ik minder speeeltijd heb gehad…
Ik reageer toch even. Deze was niet van mij en is door de eigenaar vrijwel direct weer uit de verkoop gehaald.
Ik snap wel dat er op HF altijd haters zullen zijn (zeker vanachter een toetsenbord want oh oh wat zijn we dan flink) maar dat zijn of worden toch geen klanten van mij.
Dus laten we het lekker weer over leuke dingen hebben: onze gezamenlijke hobby en iedereen een beetje in zijn waarde laten
En zo is het, het gebeurt vaak dat namen gebruikt worden, heb mijn naam ook al op veilingen en verkoopkanalen gezien. Deze worden gebruikt omdat je hele goede recensies hebt zodat het kl…volk het dan makkelijker verkoopt omdat ze zogezegd betrouwbaar zijn. We zullen voor deze negatievelingen hier hun naam gebruiken op andere kanalen en daar eens lekker over te keer gaan.
Je kunt voordat je schrijft eens controleren of het wel van wie was, heel simpel te doen maar kost een paar minuten ( je moet natuurlijk verifiëren ) en daardoor komen de negatieve verhalen in de wereld, als je ergens anders had gewoond ( land ) was je misschien aangeklaagd voor smaad . Misschien bij sommige van jullie eens goed tekeer gaan over jullie op sociaal media ?
En uiteraard zullen jullie zelf bij andere die dit lezen een paar punten minder waard zijn.
Dus laten we het lekker weer over leuke dingen hebben: onze gezamenlijke hobby en iedereen een beetje in zijn waarde laten
Daar ben ik het volledig mee eens.
En nu wil ik ook een Moonswatch. Die Mercurius vind ik stiekem toch wel sexy voor erbij.
Footoooo’s