Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Het is toch zijn job? Laat die gast es met rust zeg :sweat_smile::joy:
Misschien was zijn inkoopprijs wel 800 euro.

5 likes

Doe ik ook. Ik ga wel naar Jaap :shushing_face::nerd_face:

8 likes

Ik heel graag…… Maar ben al drie keer voor jan met de korte achternaam naar Amsterdam en Rotterdam gereden…

Dat werkt toch ook gewoon niet.

1 like

In de kerk mag je alleen luisteren, in het ware geloof telt de materie niet alleen het geestelijke, vanuit de ziel, vanuit het hart.

Het enige wat werkt is geduld :wink:

1 like

Begrijpend lezen is ook een vak.

2 likes

Ik lees alles vol begrip en uit naasten liefde, dus kom mij niet af met deze tekst. Ik ben, ik verlang, ik geloof en zal altijd zijn, net zoals jullie allen.

Say whaaat?!

Oké oké, no worries mate :call_me_hand:

1 like

:ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

Sinds gister een Pluto, wat m’n eerste keus was :slightly_smiling_face:

42 likes

Heel mooi, ook mijn eerste keus. Toch hoor je veel dat het de minst gewilde is.

1 like

Swatch speelt een om te kotsen smerig spel. Slim maar wel smerig. Alleen daarom al helemaal genezen en hoef ik ze niet meer. Wens voor de mensen die er nog jacht op maken veel geduld en plezier.

3 likes

Al zou je je reet afvegen met die medemensen, het is nog steeds een keuze waar een ander niks over te zeggen heeft.

17 likes

Het meest oranje wat vandaag in mijn outfit zit.:stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Laten we het eens zijn, dat we het hier nooit over eens zullen worden. Maar dan is het nog steeds het recht van iedereen in Nederland om er wat van te vinden. En je reet afvegen met een medemens? Gast!

1 like

Heeft iemand een goedkope rubberen band gevonden voor de moonswatches? Ik zoek een witte, en de enige met fitted ends die ik heb kunnen vinden zijn ~€200

Dat bandje… :thinking:

1 like

Gewoon 20mm bandjes zoeken, zijn er genoeg van te vinden (Ebay, Ali, etc.)