Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

Ik snap dat je winst wilt/moet maken, maar 4x over de kop is gewoon overdrijven

Hij zal er zelf niet voor in de rij gestaan hebben en er zelf dus aanzienlijk veel meer dan 250 euro voor hebben moeten betalen. Bij een vaste prijs van 1000 euro loopt hij wel het aanzienlijke risico er mee te blijven zitten gezien de verwachting dat de prijzen zullen gaan dalen naarmate er meer beschikbaar komen.

Dat zou wel mooi zijn.

2 likes

Als Swatch nu gewoon volledige beschikbaarheid waarmaakt, dan blijven al die winstzoekers lekker met hun klokje zitten… zou mooi zijn! :joy:

3 likes

Jullie doen net alsof we iets anders hadden moeten verwachten van wristcandy. Dat is ooit begonnen als interessante handelaar, maar inmiddels is het niets meer dan de zoveelste rolex-handelaar moneygrab.
Jammer.

12 likes

Als dat marktconform is en mensen dat willen betalen hoor ik niets geks hoor. :stuck_out_tongue:

3 likes

Het is onbegrijpelijk dat er mesnen zijn die boven list betalen. Die mensen gooien hun eigen ruiten in.

3 likes

Ondertussen in huize DJ Jeroen… :fire:

6 likes

You’re too kind :rofl::rofl::rofl::rofl:

12 likes

Wacht maar tot je een paardehoofd in je bed aantreft

Siert je dan wel om te reageren haha, maar nog steeds snap ik 'm niet :

4x list betalen voor een plastic horloge dat over een paar maanden gewoon te koop is in de winkel en/ of online… Dan zou ik eens met iemand gaan praten… :joy:

3 likes

Ik heb liever dat klokkie snoepie 1K voor een snoep klokkie vraagt, dan dat ik naar een video van Amsterdamse straatschoffies moet kijken.

Je moet er maar vanuit gaan dat de mensen die erin trappen, die € 1000,- makkelijk kunnen missen.

Maar zou natuurlijk wel een beetje sneu zijn als er mensen zijn die erin trappen, en daarvoor 20 jaar in het rood gaan.

De wereld is niet mooi, dat blijkt hier vaak genoeg.

150K voor een klokje, waar je waarschijnlijk het hele leven van een heel gezin ook kan veranderen met die 150k.

Tja, ieder zijn ding.

In de kerk zouden ze zeggen: “Eens moeten we allemaal verantwoording afleggen”.

1 like

Tsja, we geven absurde bedragen uit aan de hobby. Het klopt.

Zolang je je ervan bewust bent en ook aan je medemens denkt kan ik er mee leven.

3 likes

Kan er niets van vinden op MP ?

1 like

Het is wel handig dat je via mp kunt zien waar voorraad was :joy:

3 likes

Die sukkels wisten alleen niet dat niemand een Pluto wilt hebben. :clown_face:

1 like

Tsja, we geven absurde bedragen uit aan de hobby. Het klopt.

En dat is dikke prima. Maar 1000 piek voor een swatch vragen (kan me niet voorstellen dat iemand hem daarvoor koopt), dan ben je een kneus.

5 likes

Klopt, is verwijderd:

1 like

Haha serieus. Ik nam zijn prijzen al niet serieus maar nu neem ik Wristcandy niet meer serieus. :clown_face:

9 likes