69
Btw vinden jullie het ook niet raar dat we de horloges in display niet eens mogen passen?
Nee. Kies gewoon een kleurtje en klaar.
Nouja bietje gek is het wel dat ik op dezelfde dag als ik mijn plastic fantastic kocht makkelijker een pre-Moon professional kon passen dan de MoonSwatch.
Heb afgezien de verkoper te vragen naar voorraad… Hoorde hem nl. al de hele tijd aan de telefoon dat er geen voorraad is, dat ze niet weten wanneer voorraad komt en ook dat reserveren niet mogelijk is… Hij had het aardig moeilijk.
Mall of Emirates gaan we ook doen… Tuurlijk weer polsen
Online gaat 'm niet worden voorlopig. Jammer maar mijn enthousiasme over de MoonSwatch is tot het nulpunt gedaald.
Ik snap het gevoel. Wij zijn 3 keer tevergeefs naar Amsterdam en Rotterdam geweest vanuit Winterswijk.
Als er een bericht van voorraad is moet ik toevallig vrij zijn en heb ik 2 uur nodig om daar te geraken. Dan is alles al wel weer weg.
Er was de hoop dat ze binnenkort online beschikbaar komen……
Heel erg jammer dat Swatch dit zo aanpakt en niet iets via je swatch account…
Vandaag toch nog even langs de Swatch store in Madrid gegaan. Ze lagen er mooi bij in de vitrine.
Helaas dachten een honderd anderen dat ook want zo lang was de rij wel voor de winkel helaas. En had geen zin of tijd om aan te sluiten…
Gisteren weer even binnen gelopen in R’dam en een gezellig praatje gemaakt. De Neptune is tijdelijk niet leverbaar omdat Swatch de berichten over het afgeven van de kleur aan het onderzoeken is. Pending dat onderzoek wordt de Neptune niet verkocht (wat ik begrijpelijk vind). Andere modellen worden wel geleverd dus regelmatig binnenlopen en kijken of er iets is, is de enige mogelijkheid voorlopig.
Nog een kunnen bemachtigen?
Nee, helaas. Nu wil ik het liefst de Neptune, dus ik moet sowieso geduld hebben.
Ik hoop maar dat niemand zo stom is dit ervoor te betalen.
Dat die kleine ettertjes (lief bedoeld) dit proberen snap ik, maar wrist candy snap ik ff niet.
Dat doet Jaap @SuperC dan veel netter met alle respect…
Als “gerespecteerde” handelaren zich ook gaan verlagen tot dit soort idioterie…
laten we het bijzonder noemen…
Ik snap je forumgedachte….
Maar bij dit horloge vind je het raar, maar de rest wat hij verkoopt pakt hij je net zo hard, misschien nog wel harder
Haha ja, maar dan kom je in die andere discussie met als titel “gekte”
Ik snap het wel. Het is een commercieel bedrijf. Je gaat nu toch ook geen Submariner online voor list verkopen als je een kon bemachtigen?
Eens… 30k voor een Hulk… 42,5k voor een lichtblauwe OP41…
It is money…