Updates over voorraad MoonSwatch Only

Original Swatch horloges | Swatch® Nederland

2 likes

Lekker vaag. Hype proberen in stand te houden. De introductie was natuurlijk spectaculair, alleen al omdat niemand m zag aankomen.
Maar langzaamaan begint het vervelend te worden, zeg gewoon wanneer je als fabrikant in staat bent grote aantallen te produceren…

2 likes

Is die er nog? :grin:

2 likes

Staat toch ook

:grin:

1 like

Ik had standaard de bestelpagina in mijn browser ingesteld. Die gaat er nu gewoon uit. Ik hoor ‘t wel als ‘ie ooit online te koop komt. En anders maar niet.

1 like

Rotterdam 12:00, geen voorraad

3 likes

Dubai Mall… Geen voorraad

4 likes

Amsterdam ook niks!

2 likes

Utrecht ook niet

2 likes

Ik hoef er inmiddels geen meer inderdaad. Swatch pakt het allemaal erg kut aan. Ik ga niet hijgerig elke dag naar Amsterdam voor hun prullen.

Als ze ooit normaal te koop zijn kijk ik wel weer verder.

6 likes

There’s a thin line between love and hate :wink:

2 likes

Stel nu dat ze er gelijk 2 miljoen op de markt gooien…
Dan hoeft niemand ze…:grin:

Ik moet zeggen dat ik er zeker nog wel een of twee wil :smile: Maar dan zonder al teveel moeite, gewoon binnenlopen en kopen of online bestellen.

Voor zover ik weet zijn ze alleen af en toe op voorraad in Amsterdam en Rotterdam

1 like

:worried:

Misschien droppen ze dan wel onder de 200 euro. Dan ga ik er zeker eentje halen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zonder grappen: jammer dat ze nog niet echt lekker beschikbaar zijn en dat het een gokje is of je af kunt reizen naar Amsterdam of Rotterdam. Het zou wat dat betreft mooi zijn als ze wat betrouwbare informatie zouden geven of een mogelijkheid zouden bieden om online te bestellen en af te halen in de winkel. Dan hou je de exclusiviteit bij de winkels en hebben mensen gegarandeerd het gewenste product…

1 like

Ja dit is balen :roll_eyes:
Wil/wou er wel een, maar als de beschikbaarheid beperkt blijft tot twee winkels in de randstad houdt het voor mij op :woozy_face:

2 likes

De Moonswatch is de langst durende 1 april grap ever ooit.
Echt. Wie verzint die onzin.

18 likes

Ik wil er nog steeds een. Wanneer het zo blijft dat ze niet online beschikbaar gaan komen zullen we moeten wachten dat er voorraad bij de winkels in Amsterdam en Rotterdam en Brussel OVERBLIJFT. Ook voor mij (vanuit Drenthe) is het geen doen om in de auto te springen als er wordt bericht dat er weliswaar voorraad is, maar dat er ook wachtrijen zijn.

3 likes

Ik ook niet meer hoor, is toch geen doen als je niet naast of boven een Swatch winkel werkt?

5 likes