Een dagelijks horloge

Ik heb twee weken terug een Khaki field gekocht. Erg blij mee! Mooie zwarte dial. Nu nog wat fijne nato’s scoren! Het bandje dat er bij verkoop omzat vind ik wat mal.

Plaatjes:

1 like

Ik vind het een mal doosje :stuck_out_tongue: maar daar hoef je niet mee over straat.

Leuke Hamilton!

Haha, doosje ligt al in de prullemand :rofl:

Het zal wel allemaal, maar het loopt perfect en ik vind het fraai, dus no problem 4 me :joy:

1 like

Ik vind de entry level Hamilton horloges prachtig maar ze zijn voor mij echt een absolute no-go aangezien ze geen AR coating hebben. De helft van de tijd zie je eerst je eigen gezicht in het horloge voordat je de tijd kan aflezen. Duurdere Hamiltons hebben hier over het algemeen minder last van, dus let goed op of het glas voorzien is van coating mocht dit voor jou een dealbreaker zijn.

Welk budget had je in gedachte?

Mijn eerste gedachte naar een horloge buiten Seiko of Orient gaat uit naar Certina, een prachtig merk met kwalitatief goede horloges waar je ook goede kortingen op kunt pakken.

Bijvoorbeeld de 41mm Certina DS Action Day-Date verkrijgbaar op staal en leer of de DS Action Diver.

Deze is ook verkrijgbaar in 38mm met aluminium bezel.