Een duiker op leer, wie nog meer?

Zeer zeker! Ben al een jaar op zoek naar de juiste Heuer 844 gewoon om er leer op te gooien :wink:

3 likes

Tuna kan ook heel goed op leer:

13 likes

Hahaha…een horloge aanschaffen die past bij het bandje…top!

Hallo,

Of het ‘not done’ is of niet makt niet zoveel uit. Hoeveel mensen met een duiker duiken er daadwerkelijk mee?
Als het maar goed staat, toch?

,

Groet,
Arvid

5 likes

Oké stiekem wil ik ook gewoon erg graag het horloge, maar die combinatie ! :heart:

1 like

8 likes

5 likes

Deze hoort op leer.

9 likes

TOPPIE, leer aan je duiker. Boven water natuurlijk. Het bandenarsenaal loopt in de tien voor m’n duikers 20 mm. Iedere bandenwissel andere look. Isofrane loeiduur toch niet mijn fijnste rubber. plaatje volgt. greets nitraM

2 likes

Kan me helemaal vinden in bruin leer op zwarte duiker. Zelf een 6306 en skx op bruin leer. Perfecte combi! Meeste duikers van me zijn wat ouder en zien geen water dus de standaard lelijke rubber banden staan er niet op. En voor de oude seiko’s een waffle of tropic strap. Soms nog een nato of staal en ok een paar op rubber (Sumo op mm300 band bijv) en het is net zo wisselend als het Nederlandse weer😆
Wil graag nog keer canvas of band van oude munitietas ergens op proberen

3 likes

Voila!

SKX op bruin hand made:

De band is hier nog nieuw.
Ziet er na een jaartje nog beter uit.
Een GNIK band overigens.

Grt.

14 likes

Gnik bandjes, zeer goede ervaring mee :smiley:
Leuke combo!

Ik heb nog maar 2 echte duikers, maar alles zit bij mij op leer, behalve Pelagos en Ingenieur

alhoewel de Pelagos soms op een Ko zit

Of op vintage leer

21 likes

Zeker!

9 likes

14 likes

Dank!

Ik heb na verloop van tijd de leren keeper
vervangen door een zulu ring die ik nog over had.
Zeer comfortabel :+1:

Grt.

1 like

9 likes

Ik dacht al, waar blijft vriend Leen. Je hebt er vast wel meer dan deze toch? :wink:

1 like

8 likes

Alleen deze. De rubberband die er aan zat vind ik niet fijn en een originele stalen band is me te gortig via Deep Blue, rekenen al 50 dollar verzendkosten. Maar deze leren band met vlindersluiting bevalt me erg goed:


5 likes