Excalibur vind ik geen duiker.
Veel te fragiel, groot glas, dunne platte bezel, is zo kapot dan wel te barsten.
Nee da’s geen rough time klok.
Grt.
Excalibur vind ik geen duiker.
Veel te fragiel, groot glas, dunne platte bezel, is zo kapot dan wel te barsten.
Nee da’s geen rough time klok.
Grt.
http://link.marktplaats.nl/m909043595
Orient Big Mako automaat, prijs/kwaliteit super!!
Als je Orient leuk vindt, zou ik even de site van http://www.seriouswatches.eu/orient.html bekijken.
Als je een Orient Mako XL wilt kun je beter via Amazon in Duitsland winkelen
Scheelt minimaal 30% ten opzichte van SeriousWatches
De Mako XL heeft trouwens geen saffier (maar dat hebben de genoemde Seiko’s natuurlijk ook niet, hoewel die met Hardlex wel wat krasvaster zijn dan het gewone mineraal van Orient).
Beste leden,
Bedankt voor jullie hulp allemaal, en ik heb ingezien dat de SKX007 toch wel de lekkerste is voor deze zomer. Goedkoop, er saffier op laten zetten en klaar! Moddable als geen ander, mooie draaibare bezel enzovoort 
Natuurlijk ook andere gave gezien, maar de reputatie van de 007 hielp mij toch ook wel een beetje bij mijn beslissing, en het budget ook niet te vergeten :~, lekker veel geld over om hem naar mijn hand te zetten ook nog 'ns.
Nogmaals bedankt voor het meezoeken/meedenken allemaal, Seiko it is deze zomer!:)-D
Gr Max
Uitstekende keuze!
Als dank voor alle hulp wordt er natuurlijk een uitgebreid voorsteltopic verwacht als je hem binnen hebt 
ik heb ingezien dat de SKX007 toch wel de lekkerste is
voor deze zomer.
Welkom bij de club!
Ga je geen spijt van krijgen!
Is dit misschien wat? Geen draaibare bezel en “slechts” 10 atm WR, maar met 150 euro ruim binnen het budget en Seiko solar uurwerk.
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko-overig/sne331
Da’s een mooie kombi!
Dat komt helemaal goed! 
Gr Max
Geen duiker, niet echt waterdicht, geen draaibare bezel en PVD zwart.

Is dit misschien wat?
Dit om 20:35 posten terwijl MaxVH al om 16:57 aangaf eruit te zijn :S
Overigens goede keus MaxVH.
Hier de mine met alleen andere dag/datumschijf en saffier:
Monaco Schreef:
Is dit misschien wat?
Dit om 20:35 posten terwijl MaxVH al om 16:57
aangaf eruit te zijn :S
Niet iedereen spit een heel topic door 
Zo dacht ik een nieuwtje te hebben, aangezien er geen recent topic titel met Tag Heuer of Google stond, bleek er toch al een topic te zijn over hun wearable.
mcfr Schreef:
Monaco Schreef:
Is dit misschien wat?
Dit om 20:35 posten terwijl MaxVH al om 16:57
aangaf eruit te zijn :SNiet iedereen spit een heel topic door
Ja joh, tijd voor cranberry sap denk ik
marnix.moed Schreef:
Monaco Schreef:
Ja joh, tijd voor cranberry sap denk ik
terwijl de postnaam toch ook al “Re: Ik ben d’r uit!” was, dus echt bijdehand was het nog steeds niet. Maar goed, ik laat het hier wel bij. Kritiek is blijkbaar niet welkom.
terwijl de postnaam toch ook al “Re: Ik ben d’r
uit!” was, dus echt bijdehand was het nog steeds
niet. Maar goed, ik laat het hier wel bij. Kritiek
is blijkbaar niet welkom.
Ik vond het niet bijdehand ofzo. Was alleen een beetje verrast dat je verrast was dat iemand niet het hele topic doorspit. Die komt aan bij TS start post, ziet een vraag, en tikt zijn suggestie in. Zonder misschien verder te hebben te gekeken wat anderen voor suggesties hebben gegeven of dat op pagina 2 al staat dat ie er al uit is. Ben dit wel vaker tegengekomen.
Overigens, ik vind z’n suggestie best leuk. De day-date snijdt de 3 volgens mij niet af. Leuk gedaan door Seiko (tu)
(:D(tu)
Grt.
Offtopic: Als iemand niet de moeite neemt om alle reacties door te lezen krijg je de meest nutteloze opmerkingen tussendoor. Zo interessant kan je eigen bijdrage (van de reageerder dus) zelden zijn. M
marnix.moed Schreef:
Offtopic: Als iemand niet de moeite neemt om alle
reacties door te lezen krijg je de meest nutteloze
opmerkingen tussendoor. Zo interessant kan je
eigen bijdrage (van de reageerder dus) zelden
zijn. M
Zelfs als de ts er niets meer mee kan, is het toch een nuttige toevoeging aan het topic, aangezien het topic als naslagwerk kan worden gebruikt via de search functie, een vraag als deze komt namelijk om de paar weken weer voorbij
Gaat weer nergens over deze discussie…