Een echte Dress Watch, stijlicoon uit lang vervlogen tijden. Is er ook potentie voor de toekomst?

Leuke topic!!

Hier mijn B&M Genève:

8 likes

Dit stijlicoon van Ruhla kan ook toegevoegd worden :smirk:

5 likes

Nu heb ik mij ingehouden, maar als je het zo gaat doen mag een kleurtje dus blijkbaar ook.

Alleen jammer dat grootvader’s horloge van @tompj niet mee mag doen.

6 likes

Huh?

2 likes

Er mocht een secondenwijzer op zitten, maar geen verdere complicaties. :slight_smile:

2 likes

Ah zo. Je moet ergens een grens trekken nietwaar.

2 likes

Ik vind datum een beetje een loze grens :slight_smile: . Mijn ‘dresser’ heeft ook een datum. Kan ermee leven.

Gelukkig trekt niemand van de rest van de wereld zich iets van “onze horloges discussies” aan. Dat scheelt dan weer.

Volgende keer m’n apple watch maar weer onder pak aan :joy:.

3 likes

Maar het model heeft er ook iets mee te maken.
Geen datum of complicaties en toch geen dress watch

4 likes

Klopt 100% zinloze discussie. Draag gewoon wat jij vindt passen. Ik draag vaak een dress watch maar nooit 1 pak.

1 like

Drie van mijn “exen” waarvan ik de Certina toch het meeste mis. Oogt door zijn “vierkante” kast toch redelijk van formaat.

5 likes

Wow, prachtige horloges. Dank voor het delen!

1 like

De discussie gaat toch niet over wat jij moet dragen of wat je mooit moet vinden? Het gaat om wat een echte dress watch is, en een hoop mensen zullen echte dress watches ook niet per se mooi vinden.

4 likes

Persoonlijk vind ik 1 dress watch elegant. En draag vaak de wat oudere rustiger horloges. Maar heb ook een zwak voor de wat over the top 70 jaren.
Mijn opmerking is alleen bedoeld dat men moet doen wat men wilt doen en niet meer als dat.

1 like

Dat dus.

We kunnen er allemaal wat van vinden maar we kunnen het ook gewoon aan de slimste vragen "Google " En die geeft heel veel antwoorden. Hier eentje waar ik het mee eens ben en dat ik vorig jaar maart ook al geschreven heb.

1 like

11 likes

Grappig, dankzij dit topic realiseerde ik mij dat er al ruim 20 jaar een ‘dress’ horloge in een rommelbak diep weggestopt in een kast lag… vroeger soms wel gedragen maar mijn smaak niet… (ooit ingeruild op een auto geloof ik)

Nu weer de kast in denk ik :joy:

7 likes

Een beetje nieuw leven geven aan dit topic ondanks :mask: :sunglasses:

6 likes

Goed bezig Pierre! Er zijn inmiddels vast meer Dressers op het Forum geland. :hugs:

1 like

Zekeren vast :heartpulse:

1 like