Een echte Dress Watch, stijlicoon uit lang vervlogen tijden. Is er ook potentie voor de toekomst?

:face_with_raised_eyebrow:

Want quartz? Ok ā€¦ ja sorry :slight_smile:
(kon het niet laten)

3 likes

Dat en het hele model vind ik niet elegant genoeg om als dresser getypeerd te worden.

1 like

Dank voor je feedback :slight_smile:
Ik vond dit juist (voor een Ricoh quartz) een erg elegant en dress waardig model. Maar gelukkig verschillen meningen, anders had dit forum niet bestaan :wink:

1 like

Ik zeg niet dat ik hem lelijk vind hoor, alleen niet elegant genoeg om als dresswatch door het leven te gaan.

1 like

Misschien mee eens :roll_eyes::smirk:
:wink:

Prachtig horloge !

Klopt niet helemaal :innocent:

3 likes

Deze Zenith is in mijn ogen wel de ultieme dresser. Geen naam, geen secondenwijzer en een aantal details die hem toch speciaal maken.

7 likes

Niet mee eens. Als we zo terugredeneren draagt een man Ć¼berhaupt geen horloge. De vroegere adel, waar dit soort etiquetten afkomstig van zijn, hielden immers zich niet bezig met dingen als tijd. Dat was iets voor de ā€œwerkendenā€. Dan kan dit forum wel worden opgedoekt :stuck_out_tongue:

2 likes

Inderdaad de vaandeldragers van de etiquette :joy:

3 likes

Hahaha! Geweldig Maarten! EĆ©n van de beste reacties die ik in lange tijd gelezen heb (Topreaguursel noemen ze dat op Dumpert). :joy:

2 likes

Proest !

1 like

Neem vooral geen voorbeeld aan royals, alsof die zouden weten het heurt.
Een Seamaster bij blacktie is natuurlijk verschrikkelijk. Je hoeft hem niet om, hoe dierbaar hij je ook is.
En vier mannen met voorgestrikte strikā€¦:face_with_raised_eyebrow:ā€¦en de jasjes openā€¦

3 likes

Genoeg Bla bla horloges willen we zien :smirk:

1 like

Of als het een kado van zā€™n moeder is. Dan mag het ook.

1 like

Een lady dresser kan/mag ook toch :smirk:


Rodania met een ETA 2512 onder de kap

4 likes

Deze Duitse Dauphin ā€™ was ā€™ in nieuwstaat zeker een dress :smirk:

4 likes

Deze hier ook maar neer zetten.

10 likes

Zeker weten :ok_hand:

1 like