Een echte Dress Watch, stijlicoon uit lang vervlogen tijden. Is er ook potentie voor de toekomst?

Tsja, geen goud, geen vintage. Maar topic en trigger Happy als ik ben, denk ik dat ik deze NA toch onder de dressers schaar. :wink:

9 likes

Prachtig, de date nƔƔst de 3 ipv ipv !
Supermooi horloge !

2 likes

Kleine update, vorige week deze Longines overgenomen van @rorymoer. Enorm blij mee. Nu alleen nog op zoek naar een mooie krokoband die ook op mijn kleine polsen past. Iemand een aanrader? Ben nu uitgekomen op Sobek.

9 likes

Crosspost . Deze Organa zit volgens mij ook in de dresswatch categorie

8 likes

Prachtige dresswatch!

Als we het over dressers hebben kan deze niet uitblijvenā€¦

12 likes

Deze Belg mag er ook tussen dacht ik :smirk:

11 likes

Ontzettend leuk topic! Zoals eerder genoemd is een ronde kastvorm voor mij wel essentieel, horloge van TS is echt te sportief voor een dresser. Verder vind ik 39 mm aan de grote kant, ik zeg maximaal 38 mm. Bij een dresser denk ik bijv. aan de Hamilton Intra-matic, alleen heeft die dan wel een datum. Verder de vintage Omega Seamastersā€¦

1 like

Je pictureā€™s vergeten :worried:

1 like

Mijn zenith ultra thin, met small seconds en zonder datum op zwart leer ook een echte dresser. Goud is volgens mij niet nodig voor een dresser.

Hij scoort 7 van de 10 punten van @Aqualand. Hij is wat groter, heeft een small seconds, en een donkere wijzerplaatā€¦

Ps. Eigen foto, dus uploaden mag.

10 likes

Helaas heb ik niets dat aan bovenstaande criteria voldoet. Alleen een Certina precidrive komt in de buurt echter: stalen band, 40 mm, lichtgevende wijzers en datum.:slightly_smiling_face:.

1 like

Mezelf gerepliedšŸ˜‚. Was voor jou bedoeld.

1 like

Insert ronde van vlaanderen deuntje RODANIAAAAAAAAAA

Deze is ook best dressy

13 likes

Hier is mijn Citizen Custom Deluxe uit 1965 met antraciet grijze wijzerplaat en Milanese band

9 likes

BAM! Wat gaaf! Dit is het horloge waar ik dit topic mee begonnen ben. Mooi om te zien, die donkere wijzerplaat! Dank voor het delenā€¦

Hier nog een keer de mijne, op de originele leren Citizen bandā€¦

6 likes

Super topic heb je opgestart :ok_hand:

1 like

Oh, en welkom op ons mooie Forum!

Dankjewel! :slight_smile:

1 like

Deze 36mm Arlon met as1287 vind ik ook wel passen bij een pak. (Als ik een pak zou hebben)

13 likes

Deze is ook wel dress waardig

5 likes